Vad kör planerar ni att köra 05

jontemorrum skrev:
Kör min Firestorm i sommar,hoppas det blir lite mer kört bara.En mc-semester har börjat planeras lite löst oxå,får se var vi hamnar.KTM:n börjar rulla så fort kortet kommer tillbaka :yoparty Har många skogsrundor å ta igen :banana

V-twin kicks ass! :yoparty

Klart man kör samma hoj som innan....ingen anledning till att byta :tummenupp

Hojen på bild 1 försedd med grunkan på bild 2 blir det! :)

Bifogat

• DSCF0038.JPG
    DSCF0038.JPG
    92.2 KB · Visningar: 122
  • IMG_0010_1.JPG
    IMG_0010_1.JPG
    67.6 KB · Visningar: 71
För första gången så blir det samma hoj mer än två säsonger i rad (mina tidigare tre maskiner har jag bytt vartannat år). Anledningen är att försäkringarna blir så enormt mycket saftigare om man ska ha något häftigare än det här vikt- och årsmodellmässigt. Ingen man fixar som fattig student.

Blir att åka gixxer för min del...och lite minimoto kan jag tro. Vad sen tiden för med sig vet man aldrig. :)

Jag ska kjøra den har så mycket som møjligt (bilar ar for pensionarer)

Bifogat

• cc.jpg
    cc.jpg
    117.1 KB · Visningar: 68
Ska byta ut den gamla 900,an mot en ny cbr 1000rr REPSOL
Ska bli kul.

Last edited:
Får se om jag kör min gamla häck. Kanske köper jag något nytt om andan faller på! Varför inte en ZRX 1200? Tycker den verkar bra.

MVH Martin

En nyinköpt ZX9R (2001). Har knappt hunnit köra den, men jävlar vilket klipp det var i motorn, då jag provkörde den innan jag ställde undan den för vintern.

Ninjorna är så sköna i och med att ju fortare du kör dessto starkare blir den. På grund av ramair som kawasaki ninjorna var först med på marknaden. Nu hittar man det i flertalet nya cyklar, men kaworna är fortfarande vassast. :)

Bifogat

• ZX9R.jpg
    ZX9R.jpg
    96.4 KB · Visningar: 42
Samma som i år :7peta
Hade gärna provat en annan vägcykel med premierna sätter tyvärr käppar i hjulet för min del.
Men men har 2 cyklar får vara nöjd :yoparty

En lagomt krashad R1 ska jag pysa omkring på nästa sommar, mest på Gelleråsen lär det nog bli... Fast det lär nog bli någon touringtur med... :)

Bifogat

• G_01151 (Medium).jpg
    G_01151 (Medium).jpg
    55.9 KB · Visningar: 59
som det ser ut nu så kör jag FZR:en på gata(utan gas & höjd) & kawa ZX7:an på banor & fetlekning=)

Den här tänkte jag mig, när jag får ihop den.

Bifogat

• Varberg-kroatien%202004%20015.jpg
    Varberg-kroatien%202004%20015.jpg
    82.8 KB · Visningar: 58
  • Varberg-kroatien%202004%20016.jpg
    Varberg-kroatien%202004%20016.jpg
    86.4 KB · Visningar: 42
  • Varberg-kroatien 2004 011.jpg
    Varberg-kroatien 2004 011.jpg
    92.6 KB · Visningar: 52
jontemorrum skrev:
Kör min Firestorm i sommar,hoppas det blir lite mer kört bara.En mc-semester har börjat planeras lite löst oxå,får se var vi hamnar.KTM:n börjar rulla så fort kortet kommer tillbaka :yoparty Har många skogsrundor å ta igen :banana
Hm? Blivit av med kortet? :\

Back