Vad kör ni upp på för hoj?

Kocken

shit fan va knas!
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
daytona
Som ämnet säger vad kör ni upp på i år ni som kör upp privat? Körde själv upp förra året på sporthoj, det var nästintill omöjligt klarade med nöd o näppe. Så om du planerar att köra upp på sporthoj i år så är det skitsvårt att komma runt i låghastighet banan. Hade nog världens mest sympatiske kontrollant. :gnissla

ER5a tokvurpad med spruckna mätare och platt tank

jag står ju inför de problemet :gnissla .. Några tips till den okunnige?
Jag har testat att gå runt med min på lågfartsdelen och jag kommer ungefär 1m utanför begränsningen :4skrika

är det värt att chansa och se om läraren är på gott humör ?? För jag har bestämt mig att köra upp på min i vilket fall som helst... :va

Jawa 250
image7.jpg

fast det var en annan tid, ett annat liv :blush

jag fick åka med fullt styrutslag nästan stanna låta den tippa lite gasa på ,några gånger och kom precis runt. skitsvårt! Välte första rundan lite lätt. :tummenupp

först en Yamaha DTR 125:a och sen en Yamaha XT600 (förra som blev sedan blev stulen), innebär inga problem alltså :tummenupp

Jag hade min gamla kawa z750 ltd, och den va kanon tyckte jag.... förutom att kopplingen var trög som fan..... (skall bytas)
Killen sade inget om den , 81:a enda han sa var bra kört ;)
sporthojar har , vad jag fattat det som svårt med krypkörningen?!

Först GSX1100-F, men det var för svårt. Sen körskolans Honda CB 750, bra mycket lättare.

Körde upp på en GSX 750. Skabbig o dan. Körskolan hade 2 st och körläraren sa att den ene av dem hade en hastighetsmätere som visade 10km för mycket. Han pekade ut den och var mycket tydlig. När det var dax för mig att köra så tog jag en av bågarna och körde o hade fullständigt glömt vilken det var som hade fulmätare och på vilket håll den visade. Detta funderade jag på hela tiden under uppkörningen så jag garderade mig genom att köra omsom 10 knyck för fort o 10 knyck för långsamt... Antingen var inspektören full eller så fattade han, det funkade hursomhelst.. /Hobber

Körde upp 2003 på en R1-01 o klarade galant.kuggade mig först med en gsx 750 es tror jag den hette.sen kuggade man på en fjr 1300 körde för fort i garagevändningen :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT