Vad kör ni på jobbet?

Har kört lite hyrbilar i jobbet ibland. Bl.a. en Vovlo s60 2,4 nånting med automatlåda. Otroligt trisst. Visst fanns det effekt, men den gick ju inte att använda :arsele
Sedan kör jag ju jobbets poolbil ibland. En BMW 330 från -05. Steptronicen är rena skämtet, men med automaten i sportläge så är den rätt OK. Trots M-chassie och 18"-fälgar så tycker jag att den gungar lite mycket när man... Ööh... ...blir inspirerad. Men den är helt OK överlag.

sån här kör jag i jobbet...
ca 2 hk. bromsar type-r slut.
7 tums fälgar med lågprofilade däck. thats streetcred:yoparty
hella extraljus. bortkopplad baksignal.
nylackad måsvit pearl.
oskålade stolar.
stereo måste uppdateras då den är obefentlig. :)

kör även travereser på ca 20+ ton. tyckte dom va manliga tills jag fick höra om 200 tons traverser :näsblod

832026680.jpg

Last edited:
På mitt förra jobb en Volvo 4400

Förstår inte varför folk alltid flyttade så fort på sig när jag kom körandes....:rolleyes:

Kör jag bil på jobbet så är det Civilpolisbil. Oftast Saab 95 2,3T i olika varianter.

Den lilla är min bil, men ibland få jag köra den stora oxå..många hjul att hålla reda på.

Bifogat

• SSTW%20LBM%209.jpg
    SSTW%20LBM%209.jpg
    91.6 KB · Visningar: 70
  • TCY%20Lima-1.jpg
    TCY%20Lima-1.jpg
    101.5 KB · Visningar: 89
Bushmyra skrev:
2658427 Volvos lastbilar ifrån FL6 till FH 660=660 hästar:arsele åt scania HA HA

Den lär ju suga med tanke på att den inte har en bakaxel byggd av mig, vilket Scania-bilarna har :rolleyes:

Får inte köra något alls på jobbet, ska bara bygga bakaxlar så andra kan köra :gnissla Endast kavlitetsaxlar har lämnat mitt skift sen jag började :tummenupp

Last edited:
En svart V70, hyffsad....tråkigt med med antisladdköret bara :mad: finns säkert nån knapp nånstanns för Å koppla ur, skall kolla på det nästa gång jag burnar:yoparty

Edit: Kör truck osså, det går o drifta med endel av dem :D :yoparty

Nisse Järnet skrev:
2661568 Äh vadå, det ska väl hålla? :P
Tydligen inte, turbo la av efter 1500mil men det värsta av allt är att en cd-skiva fastnade i radiolan! En horribel tid innan det blev åtgärdat! :mad:

Edit: inte min skiva, därför var det en plågsam tid!

Last edited:
*/ ?>
Back