vad kör folk med för ställ?

Om man fikar mer än man kör kanske delat är bättre men gillar man att köra så är det bara köpa helställ, hur ofta fikar man egentligen och varför chansa?

blev ett vit å svart berik ställ till slut;)
så nu kan man åka runt på stan å se frän ut:Dhehe
men tack för tipsen
MVH

Om man fikar mer än man kör kanske delat är bättre men gillar man att köra så är det bara köpa helställ, hur ofta fikar man egentligen och varför chansa?

Eller om man har en opel som bil...har kört 320 mil på drygt 3 veckor..jävligt jobbigt slita på stället när man ska till jobbet som är 1 km hemifrån..då saknar man tvådelat så man kan kombinera lite. köper du trisslotter? :arsele

Eller om man har en opel som bil...har kört 320 mil på drygt 3 veckor..jävligt jobbigt slita på stället när man ska till jobbet som är 1 km hemifrån..då saknar man tvådelat så man kan kombinera lite. köper du trisslotter? :arsele

1 km... Då cyklar man eller går:tummenupp
Nope. Köper aldrig lotter, jag verkar vara en av få som har förstått mig på spelindustrin, chansen att vinna är så extremt liten så det är inte värt att försöka.

Rött/vitt/svart A-stars.. Matchar handskar och hela baletten. Skiter dock i om det matchar hojen eller ej.

1 km... Då cyklar man eller går:tummenupp
Nope. Köper aldrig lotter, jag verkar vara en av få som har förstått mig på spelindustrin, chansen att vinna är så extremt liten så det är inte värt att försöka.

hade jag velat cykla eller gå så hade jag inte dragit iväg massa $ på en hoj och en bil.
Överlåter hurtigheten till alla coola stavpromenerare.

jag verkar vara en av få som har förstått mig på spelindustrin, chansen att vinna är så extremt liten så det är inte värt att försöka.

Offtopic som fan men.. Du har missförstått spel grejjen helt.. Man ska gå och lägga en hundring då och då på spel i jakten på drömmen om jätte vinsten som aldrig kommer hända.. Men spelar man aldrig kan man ju inte drömma :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back