Vad Kör Dark Angel för hoj ??nån som vet

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date

Kneedrag

Guest
I tv serien Dark Angel kör huvudskådisen en hoj .Jag undrar vad det är för
motrcykel märke och cc?? nån som vet

Hojen är ju lite småcool tycker jag :squid :cool:

Tina

Kawa 600 om jag inte kommer ihåg helt fel. Kommer inte ihåg vilken av modellerna det är dock, tror att det är gpz:an.

Kawa Tina skrev:
I tv serien Dark Angel kör huvudskådisen en hoj .Jag undrar vad det är för
motrcykel märke och cc?? nån som vet

Hojen är ju lite småcool tycker jag :squid :cool:

Tina

What is the make and model of Max's Bike?

Max' motorcycle is a Ninja 450 imported from Taiwan with dual shocks and single disc brakes on the front and back. The bike has also had some minor body modifications to make it look like a 250 like the tail end has been extended 3 inches and the tail lights have been changed. Max's bike also looks like the newer model Ninja 600EX made by Kawasaki. Jessica Alba in an interview claims she rides a 350 model.

http://www.geocities.com/legend10013/dafaq.htm#dafaq6

Där ser man, svar på tal direkt. :bow

Kanske skulle börja använda google lite oftare... :rolleyes:

Hon är ju bara SÅ sexig........ :Bugar :tuttar :whip :banana

Det är en ZZR1100 o sluta böla om annat :cool:

750RR

Serien är bra.
Mycket just på grund av att det är kul att få reda på vilka hojmodeller som kommer överleva oss andra och köras av folk i framtiden.
Jag lägger mina aktier på Kawwa.

Jag har sett bidler där Jessica Alba poserat med en hoj som haft märknignen ZX6.
Det var dock ingen ZX6a utan en ZZR, det syntes tydligt. Det är möjligt att ZZR har hetat ZX6 nåt år i USA.

CorbenDallas skrev:
Jag har sett bidler där Jessica Alba poserat med en hoj som haft märknignen ZX6.
Det var dock ingen ZX6a utan en ZZR, det syntes tydligt. Det är möjligt att ZZR har hetat ZX6 nåt år i USA.

Här är en ZX6:a (ingen ZX6R).

Ninja2.JPG

Kan ju mycket väl stämma, men "Dark Angel's" har ju enkel bromsskiva, inga stora luftintag i toppkåpan och det verkar som om hon har externa bilkers bak också.

Bifogat

• ja12.jpg
    ja12.jpg
    66.1 KB · Visningar: 190
Gulsnabbtrajja skrev:
Serien är bra.
Mycket just på grund av att det är kul att få reda på vilka hojmodeller som kommer överleva oss andra och köras av folk i framtiden.
Jag lägger mina aktier på Kawwa.

:brynad
Fast om det ända som finns kvar X antal år efter "Den stora EMPn" (eller vad det nu var) är kawwa GPX 500 eller mots så kan det nog få va.

Finns säkert gangstabilar med vapen på, hummers har väl snuten i serien?

Intresseklubben kan juh anteckna vad besservissersmilieyn "heter" :rofl

Det enda som är lite dåligt i serien är att hon envisas med att åka hoj utan hjälm. Vill inte tänka på vad som skulle hända med hennes söta lilla huvud om hon skulle köra omkull :gråta Dessutom är det fan mycket coolare att ha en snygg svart hjälm med helsvart eller spegelvisir än att köra utan hjälm :fakta

Bifogat

• Dark angel - mc.jpg
    Dark angel - mc.jpg
    66.1 KB · Visningar: 73
CorbenDallas skrev:

Finns ingen ZZR i USA varken 600 eller 1100. Dom heter ZX-6 respektive ZX-11. :fakta

MackeNo1 skrev:
Det enda som är lite dåligt i serien är att hon envisas med att åka hoj utan hjälm. Vill inte tänka på vad som skulle hända med hennes söta lilla huvud om hon skulle köra omkull :gråta Dessutom är det fan mycket coolare att ha en snygg svart hjälm med helsvart eller spegelvisir än att köra utan hjälm :fakta

Dessutom om hon skulle använda hjälm, så skulle dom kunnna ta in en mindre känd skådis, eftersom man ändå inte skulle se vem det är som kör, och därmed spara pengar :1pajas

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...