Vad köper man för födelsedagspresent till en 22 årig tjej?

Du har den ju redan mellan benen. Smörj in med lite kola sås och lägg fram den på ett trevligt sätt så ska du se att det blir åka av :tummenupp

När vi var lite yngre köpte vi en stor jävla värsting dildo till en 19-årig tjejkompis, hon blev väl glad och den användes flitigt av henne, men hennes pojkvän blev inte så glad :D

Skulle inte gette henne en "helkväll med middag och ev +", vill hon inte så är din present värdelös. En bukett blommor, en varm kram sen tar du upp förslaget med middagsbjudning som "ett tack för senast" någon dag efter festtillfället! Blommorna visar på kärlek, en lång kram visar kärlek och middag på tu man hand blir liksom nästa steg.

Helt plötsligt handlade tråden återigen om att den fina killen Drysen ska hitta tjej, vilket är fantastiskt. Ska man däremot köpa present åt en "random" 22åring så finns det oändliga roliga saker. Presentkort på Åhlens funkar som plan B, så damen kan fortsätta lukta gott, smörja in sig med krämer eller färga håret. Fridens

En stor bukett rosor som dunderhonung säger är ju aldrig fel.. Det skulle nog jag ha köpt om jag inte kom på nåt annat!
Eller varför inte slå in sig själv i ett packet med en söt liten rosett runt halsen och givetvis med en bukett röda rosor i handen!

Det måste väl ändå få vilken tjej som helst att smälta som en glass i solen? Om inte så är det bara att lägga ner! :tummenupp

Vad är din budget?

Fiddykörning?:D:näsblod om hon gillar mc.

Presentkort på nelly.se klädaffär

Jag har sagt det förr:

Du glömde "helst självförstörande" som en blomuppsättning eller nåt...

Det är klart, får jag bara verktyg när jag fyller år så blir ju så småningom garaget fullt, blommorna kastar man ju långt innan nästa födelsedag så då finns det alltid plats för nya...

Jag får börja önska mig olja och filter....

Du har den ju redan mellan benen. Smörj in med lite kola sås och lägg fram den på ett trevligt sätt så ska du se att det blir åka av :tummenupp

När vi var lite yngre köpte vi en stor jävla värsting dildo till en 19-årig tjejkompis, hon blev väl glad och den användes flitigt av henne, men hennes pojkvän blev inte så glad :D

INTE kolasås!! :näsblod

Trodde i mina yngre dar att chokladsås och kolasås hade liknande konsistens/"effekter" mot huden, trodde dåvarande flickvän också... men ICKE :D

Chokladsås vid sänghalms-aktiviteter, good shit
Kolasås vid sänghalm-aktiviteter, sticky shit
Kolasås i skål med glas, GOOD SHIT! :tummenupp

Med Drysen så frånvarande känns det mer som att han har köpt tjejen, grävt en källare under sin källare och låst in henne :näsblod :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT