Vad köpa i USA?

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ingen =(
Stora delar av familjen sticker till USA snart, vad ska jag be dom köpa hem till mig? vad är billigt som man borde passa på att köpa där?

AGE skrev:
2568018 Stora delar av familjen sticker till USA snart, vad ska jag be dom köpa hem till mig? vad är billigt som man borde passa på att köpa där?

Skor e billiga. Har en polare som beställer dom från USA.

Det mesta är väl billigare over there
En polare köpte jakt & fiskegrejor ruskigt billigt när han var i staterna.

AGE skrev:
2568018 Stora delar av familjen sticker till USA snart, vad ska jag be dom köpa hem till mig? vad är billigt som man borde passa på att köpa där?
Jordnötssmör, vindruvsgelé, och snuskigt goda flingor med massor av marshmallows och annat gott i! :tummenupp

Vindruvs gelén brer man på en skiva franskbröd, jordnötssmöret på en annan, sedan lägger man ihop dom och skär diagonalt över mackan så det blir trekantiga smörgåsar. -Godaste smörgåsen som finns!!!

Det ska vara Welshs Grape Jelly av Concorde druvan, och smörgåsen MÅSTE skäras i trekanter, annars funkar det inte. :tungan

Ett maskingevär kanske?

Annars är elektronik lite billigare där.

N.Blomqvist skrev:
2568127 Jordnötssmör, vindruvsgelé, och snuskigt goda flingor med massor av marshmallows och annat gott i! :tummenupp

Vindruvs gelén brer man på en skiva franskbröd, jordnötssmöret på en annan, sedan lägger man ihop dom och skär diagonalt över mackan så det blir trekantiga smörgåsar. -Godaste smörgåsen som finns!!!

Det ska vara Welshs Grape Jelly av Concorde druvan, och smörgåsen MÅSTE skäras i trekanter, annars funkar det inte. :tungan

http://www.grays.se/

Kameror, det hade jag köpt iaf. Att nämna mc-prylar behövs ej=sjäklvklarhet.

Kläder, kläder, kläder och kanske något som är olagligt här men lagligt där bara för pulshöjningen på Arlanda. :yoparty

N.Blomqvist skrev:
2568162 Weeeeo! Är det det som ligger på Kungsgatan och på drottninggatan någonstans?

Dom har ju inget vidare sortiment. :tummenner
Saknar dom där megasliskiga flingorna som nästan är självlysande av alla färgämnen och tillsatser. :gråta

Ligger inte så långt från odenplan har jag för mig, va en stund sen jag va där, men jag va på det som ligger i malmö förra året och där hade dom en massa spännande flingor som säkert har så mycket socker att du är vaken i veckor.

PS. spunge-bob squarepants pop-tarts, inte lika goda som dom serut att vara. DS

Markus skrev:
2568166 Kläder, kläder, kläder och kanske något som är olagligt här men lagligt där bara för pulshöjningen på Arlanda. :yoparty
eller olagligt överallt! Med en heroinfylld kondom i magen så känns säkert hela resan mer spännande!

Använder du skjortor så är det Brooks Brothers som gäller. 150-190$ för en trepack, värt varenda cent. Strykfria, grymt bra grejjor. Min första jag köpte är fyra år nu tror jag, ser fortfarande ny ut. Har inte strukit den en gång.

PGH skrev:
2568142 Att nämna mc-prylar behövs ej=sjäklvklarhet.

Blir en sväng till i vår och då ska jag med, tänkte shoppa loss ordentligt då.
Blir nog ett helt kit från topp till tå då.

t-rex skrev:
2568260 Använder du skjortor så är det Brooks Brothers som gäller. 150-190$ för en trepack, värt varenda cent. Strykfria, grymt bra grejjor. Min första jag köpte är fyra år nu tror jag, ser fortfarande ny ut. Har inte strukit den en gång.

vart säljerom derå ?:mad:

Köp hem två trimkammar till min Fireblade! En in en ut.
Jag var själv på Web-Cams fabrik i San-Fransisco men de tölparna lät meddela att de inte hade fabriksförsäljning till priivatkunder på plats, och jag hade ingen tid över att å via firma innan hemresan.

Markus skrev:
2568366 vart säljerom derå ?:mad:

Brooks Brothers. e änna en affär, lixom.

Tror de finns på nätet med. Men de brukar finnas i alla normalt funtade shoppingcenters, och vid de större outletsen. Resten av kläderna är inte så upphettsande, lite chinos och nån stickad farfarströja sådär. Lite lagom preppy, lite lagom konservativt.

Back