Vad jobbar remsorna med?

Kör lastbil, på samma företag som Zoot. "Coop"

Är utbildad röntgensyrra och jobbade med det några år... sen läste jag även in lärarutbildningen så nu jobbar jag som lärare :)

...finns 3 orsaker till att man blir lärare:
1) juni
2) juli
3) augusti
4) jobba måndag-onsdag förmiddag och kalla det heltid:tummenupp

Jag vet inte riktigt...

Som sintex skrev; statistik, processförbättringar, rutinbeskrivningar, excel, och kostnadseffektivisering. Med tillägg av planering, projektledning och även ett tillfälligt IT-ansvar (målvakt?).

Titeln är Operations Planner, Quality Coordinator. Är dock anställd av det största internationella företagen inom branchen, dvs inte egen. STORMTRIVS!

Last edited:
Som sintex skrev; statistik, processförbättringar, rutinbeskrivningar, excel, och kostnadseffektivisering.
Jag hävdar copyright på mitt inlägg och skickar dig en faktura á la stim! :D

...Är dock anställd av det största internationella företagen inom branchen, dvs inte egen. STORMTRIVS!
:Bugar Nu blir man ju nyfiken?? Vilket är det? :va

Sitter på ABB Corporate Research. I huvudsak forskning och utveckling av elektriska brytare och kontakter med både design och utveckling av komponenter och material. En hel del jobb med haveriutredningar, sista-minuten-utveckling och intern konsulting åt alla ABB-bolag. :)

Materialvetare i grunden, med en herrans massa år på Uppsala Universitet... :tummenupp

Last edited:
Åfan? Jag är ju ex-WM-dating/Logica som flyttade över till Infocare för snart ett år sedan, sitter du på FMLOG som alla andra i Arboga?

Åfan där ser man :) Som alla andra?! Jag vet nog inte någon som sitter hos FMLOG som jobbar på logica. Jag sitter på logica-kontoret i Arboga.

Men finns nog endel konsulter som jag inte jobbat med antar jag.

Civilingenjör inom Teknisk Fysik (så fick jag flasha med titeln oxå. Jag som egentligen är prestigelös :))

Jobbar med motorutveckling på Volvo.

Säljare på ett av Europas största golvföretag.
Bara massa möten med gubbar hela dagarna......

Jobbar som besiktningsman på G4S! Kontrolerar så att ni kunder har rätt säkerhetslösningar, så att allt fungerar efter nyinstallationer, och byter ut sånt som är trasigt på äldre utrustningar!
Soft som fan!
Men har tidigare installerat inbrottslarm i ca:6år!

Jag jobbar på coop med utsikt över röda torget :crash
Där gör jag en massa olika saker i butiken.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT