Vad jobbar remsorna med?

Oljeapa.
Försöker hjälpa all underbara skodaägare att få ett problemfritt leverne med sin skoda :tummenupp

Maskinkonstruktion, detaljkonstruktion, hållfasthetssimulering, utbildning i maskintekniska ämnen, Maskinsäkerhet och CE-märkning enl. maskindirektivet & ATEX, Tekniska riskanalyser m.m.

Militära: AJ37 meck.
Tidigare: Fordonsmeck, bil, MC & tyngre, resemontör, förare tyngre fordon, underhåll flygmotor.

Tusenkonstnär: Rörkrökeri, snickeri, betongeri, kortslutnings-teknik nästan anything... :näsblod

LAT slöhög å arbetsskygg oftast.

Mytoman :D

U never can tell

Satt och väntade på ditt inlägg :D

Själv CNC Maskinop

Jag jobbar som maskinist/chaufför/springpojke eller alternativt slav på Ragn-Sells. :Bugar

Jag arbetar som...

Branscher jag har arbetat inom:
IT (Serviceleverans, hårvara), Bygg/Industri, Bemanning, Energi

Som:
Föredetta IT-nisse/kundtjänst-nisse, Account Focal Point, Key Account Manager, IT-coordinator, karriärcoach och konsultchef!

Är idag:
Konsult som chef på en kundtjänst i Västerås.

Vill ni ha hjälp med statistik, processförbättringar, rutinbeskrivningar, personaladministration, karriärcoachning, excel, personalentusiasm eller kostnadseffektivisering så kan ni PM'a :rofl

Utbildad sjuksyrra och inom företagsekonomi & marknadsföring.

Jobbar idag som affärsutvecklingschef i Sverige, Finland & Baltikum på ett stort amerikanskt företag inom medicinsk teknik.

Ja e djurskötare, så ja e van å handskas me allehanda nötter :gnissla Glassar annars på kyrkogård under sommarsäsongen, men hoppas kunna bli lastbilschaffis inom den närmsta framtiden :)

Här är min vardagshjälte som insett meningslösheten med arbete :)

Bifogat

• k-blom.jpg
    k-blom.jpg
    3 KB · Visningar: 172
Arbetslös.

Gör lite små jobb som att trycka upp kläder och dekaler.
Snart skriver jag på ett musik kontrakt så då kanske man kan kalla sig musiker haha (Kommer inte bli nå stora pengar dock)

Jobbar hos parkförvaltningen nu över sommarn, pluggar sista året på transport linjen efter sommarn.

Hur kommer det sig att alla ska bli chafförer helt plötsligt?

Last edited:
Är utbildad röntgensyrra och jobbade med det några år... sen läste jag även in lärarutbildningen så nu jobbar jag som lärare :)

...finns 3 orsaker till att man blir lärare:
1) juni
2) juli
3) augusti

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden