Vad jobbar motorcyklister med?

Min sambo och jag...

Min sambo och jag arbetar båda som Undersköterskor inom Akutsjukvården vi kör båda BMW, HP2 Sport och R1200S. Det är inte den dyra cykeln man sparar pengar på, det är den billiga försäkringen!!! Under 10000:- totalt för båda Hel/Hel!

/j

Last edited:
Konsult i IT branschen, sysslar med IT management frågor. Japp, det ÄR en dyr hobby dessvärre tycker jag. Kör Ducati 1098S, Ducati Monster S4RS och Ducati Hypermotard 1100S...födda samma år alla tre - 2007. Försäkringar är inte så brutala för Hypermotarden och Monstret, drygt 11000 / år hel / hel båda. Med tanke på att det sitter en superbike motor i Monstret är det ändå bargain...eller nått... Istället är det 1098:an som utgör en stor belastning. Dessutom är servicekostnader hårresande för 4v motorer, men så är det väl för alla hojar med lite extra prestanda...

Last edited:
Tjena !

International testing advisor, Inom bilindustrin. Arbetsplats hela kina.

Efter 10 ar som testforare at div tyska,engelska,spanska,italienska bilmarken
sa blev man draftad till kina.Ska forsoka fa kineserna att forsta hur man testar bilprototyper. De har liksom inte tagit det dar sa allvarligt innan men nu siktar de ju pa att etablera sig i europa och u.s. Da kravs det testning!!!!!

Saknar ju svenska varen med hojakningen inte minst. Suck.
Ha det sa skont ni som kan njuta av det.

Student, Linköpings universitet Norrköping. C.Ingenjör..

Hoppas på att köra SV650 streetfightern till sommarn om jag lyckas få den genom besiktningen.

Skolad fordonsmekaniker---> jobbar som bilflyttare i hamnen---> kör nya M3 och Amg C 63 och andra häftiga bilar :D

Jag jobbar som Hisstekniker.. Och har jouren just nu.. Riktigt roligt när alla ens polare ska ut o supa:P

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT