Vad jobbar motorcyklister med?

Förr: montör i byggindustrin
Nu: it-konsult med inriktning webb. Skönt att slippa blåbyxorna. :tummenupp

Lärare högstadiet, jag kör Honda CBR 600, självklart talar jag om för eleverna att de inte får köra fort med mopparna:tummenupp

Nä, de får vackert vänta tills de kör båge! :D

Kontorsnisse (utveckling verkstadsmaskiner), VFR750-97 (finhoj :D )+ CBR600F-97 (rishög)

Mvh!
// Niklas

Mc-bud i Göteborg för Box, tidigare Bilbudschafför från Borås, körde senast TNT paket i Göteborg. Kör själv Buell XB12S-05, i jobbet kör jag en Aprilia Pegaso Trail 650 06a.

Mc-bud i Göteborg för Box, tidigare Bilbudschafför från Borås, körde senast TNT paket i Göteborg. Kör själv Buell XB12S-05, i jobbet kör jag en Aprilia Pegaso Trail 650 06a.

Du har det bra du som jobbar med största intresset. Tröttnar du inte på att åka privat eller tar du en sväng på Bullen när du kört en hel dag på jobbet?

Pluggar till civilingejör i maskinteknik. Jobbar en del på securitas också som väktare.

Som fattig student kör man en Cbr 600 -87 för försäkringspremiens skull.

Securitasvakt här också. men snart färdigutbildad samhälls och beteendevetare, en flummare alltså.

kör kawasaki z1000, tjingeling på er allesammans...:hoppa

Sitter på en kundtjänst och tar emot klagomål från arga färdtjänst- och sjukreseresenärer. Har 3 mil till jobbet och det ska bli en fröjd att få köra hoj fram och tillbaka i vår!!

som elektriker ,r6
streetfighter,suzuki rm 250,yamaha yz250,audi s4...det går bra nu......:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT