Vad jobbar motorcyklister med?

jag tror nog att han var seriös med inlägget angående sitt jobb maggelito :)

själv är jag studerande men jobbar på ett lager nu över sommaren. hojen finns i mitt garage.

jag tror nog att han var seriös med inlägget angående sitt jobb maggelito :)

själv är jag studerande men jobbar på ett lager nu över sommaren. hojen finns i mitt garage.

Det tvivlar jag inte på. Men jag vet inte vad han jobbar med?
ISO9001 vet jag vad det är för det jobbar jag själv med ibland men inom vilket område? Säkert data...

Finns ju allt från bönder till civilingenjörer här, ett komplett litet samhälle.
Köp Sealand!

Indstrirörläggare, (Norge) Gixxer 1000 k2, Lika svart som min själ....

Litta inlägg :)

Om någon har läst igenom alla så GRATTIS :tummenupp

Jag jobbar som tryckare i Hbg och kör en Yamaha 600 fazer :yoparty

Dataoperatör på ett sunkigt betalande företag (Jämtland så...):näsblod
Funderar dock att börja plugga till Sol och energitekniker...:)

MC-mekaniker såklart! va skulle man annars pyssla med? skit kul o prova alla cyklar o få betallt med ;)

Dataoperatör på ett sunkigt betalande företag (Jämtland så...):näsblod
Funderar dock att börja plugga till Sol och energitekniker...:)

Bra. Hör av dig när du är klar då. Jag söker drivna energiingenjörer...och om du tjatar kan du väl få sunkigt betalt oxå....men helst inte, så jobbigt med gnällspikar... :D

// Chef, ingenjörsavdelning - energiteknik

Bra. Hör av dig när du är klar då. Jag söker drivna energiingenjörer...och om du tjatar kan du väl få sunkigt betalt oxå....men helst inte, så jobbigt med gnällspikar... :D

// Chef, ingenjörsavdelnig - energiteknik

Japp, ska göra det. Hoppas det är mer attraktivt om ca 3 år :rolleyes:
Det är väl då man blir färdig isf. Försent att börja nu, dock en jobbar polare som tagit tjänstledigt för att börja på Måndag, så han har försprång. Men förmodligen är det något att satsa på, både som framtidsyrke och lönemässigt sett.

Ja gnällspikar är då inget kul, har tränat länge på att bita ihop och vara glad över att ha ett jobb...:näsblod

Jobbar som IT-konsult (mest programmering och befinner mig för tillfället på ett mobilföretag) och kör Ducati ST4s.

Har läst alla inlägg här och PM:at en del som sysslar med datorer eftersom konsultfirman jag jobbar på söker fler duktiga IT-konsulter. Jag hoppas det var ok.

Har du inte fått något PM, men är intresserad är det bara att läsa http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=165781.

PS: Det här är den första tråden jag sett som faktiskt håller sig till ämnet. Fantastiskt! :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti