Vad jobbar motorcyklister med?

Yrke?

Eftersom jag är helt obegåvad valde jag att börja som Installationselektriker (1985). Sedan insåg jag mitt misstag och satsade på den akademiska banan och är idag Personalvetare och arbetar som Coach.

Ride On!

Last edited:
Utbildad miljöingenjör, tf projektledare på miljöförvaltning i kommun. Väldigt intresserad av miljöfrågor och naturvetenskap ända sedan liten, men om jag valt rätt väg vette fan...

Kör en R6:a 03, underbar pryl! Att kalla det kärlek är nog inte långt från sanningen!! :kär

/SheDevil

Arbete!

Arbetar som mjölkbud i Sthlm!!!
R:) 6-01

SheDevil skrev:
2536277 Utbildad miljöingenjör, tf projektledare på miljöförvaltning i kommun. Väldigt intresserad av miljöfrågor och naturvetenskap ända sedan liten, men om jag valt rätt väg vette fan...

Kör en R6:a 03, underbar pryl! Att kalla det kärlek är nog inte långt från sanningen!! :kär

/SheDevil
Är R6:an Miljöklassad? :ajjabajja

SuperSport skrev:
2536396 Är R6:an Miljöklassad? :ajjabajja

Haha, inga regler utan undantag!!! Och en till grej som stämmer väldigt bra in på detta: Kälek gör en blind!! :tungan

Nej, tvivlar på att den är miljöklassad, den ska iofs ha en katalysator och det är ju bra. Men jag har hört flera som plockar bort dem! Så, vi kan nog säga att miljötänket inte nått mc-kretsarna ännu eller att miljötänket går bra så länge man inte förenar det med nöje.

Till vardags t ex åker jag buss o cyklar, sorterar sopor osv, men jag kan utan dåligt samvete köra hojen och sätta mig på ett flyg som förbrukar enorma mängder bränsle, för att nöjet går före. Kanske människan i stort fungerar så att man tänker: "Det spelar ju ingen roll vad jag som individ gör, det förändrar ju ändå inte världen!"

Hmm, nu blev det djupt...

Anyway/SheDevil

Montör på Volvo i Arvika, Versamhetsutvecklingsledare :arsele och kanske har jag den längsta titeln på SH? "Versamhetsutvecklingsledarcoach":yoparty

Just nu jobbar jag med dementa inom äldreomsorgen, studerar till präst.
Tidigare arbetat som elektronikreparatör i 11år.

Kör en Fireblade-92:a.

/Rikard

är egentligen Bilplåslagare och billackerare de har jag grejjat med mellan 14-33år, förutom en hel del som snickare.
Nu kör jag lastbil,,, eller kommer börja om igen då körkortet e tebax :-)

Elektriker i 10 år, numera nätverkstekniker. Kör allt som har 2 axlar.

Jobbar med verksamhetsutveckling på ekonomisidan, å kör både ZX9R och en Tåjåta Rav4.. helst samtidigt..

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...