Vad jag hatar just nu..

Du har inget att klaga på. Mina Metzeler M3 höll 250 mil. Jag tycket det är svårt att få däck att hålla mer än 300 mil oavsett vilken däcktyp det är.
Få se hur länge de nya z6:orna håller.

Är uppe i 500 på mina o då har jag börnat o levt rövare med dom. Framdäcket är snorfräscht men bakdäcket dörjar uppvisa tydliga tecken på dödslängtan. Bra grepp och ok regnegenskaper fö. :tummenupp

Sorry fårr OT.

:hata

JAG ÄR NÅGOT SÅ INIHELVETE SUR OCH GRINIG AV EN ENDA ANLEDNING: SPELET "I WANNA BE THE GUY"!!!:mad: :huvet det går fan inte att komma förbi dracula, det är en komplott!!!: :huvet

Mc huset i Malmö, sicka jävla klåpare, hämtade hojen innan och vad ser jag då, jo tjockt med repor på högersidan.

De har vält min hoj i verkstan, visst den är 14 år gammal men lämnar man in till "proffs" :rolleyes: så tycker man att man ska slippa att få repor på hojen...

Blir att ringa på måndag och säga "omlackering av den kåpan + ny dekal."

Skitaffär.

Mc huset i Malmö, sicka jävla klåpare, hämtade hojen innan och vad ser jag då, jo tjockt med repor på högersidan.

De har vält min hoj i verkstan, visst den är 14 år gammal men lämnar man in till "proffs" :rolleyes: så tycker man att man ska slippa att få repor på hojen...

Blir att ringa på måndag och säga "omlackering av den kåpan + ny dekal."

Skitaffär.
Men se det positivt, du fick det nya stället billigt;)

Just nu är jag väldigt arg på min bror, som tar i sönder mina saker, och sen inte säger något, än mindre lagar det. Så kommer jag ut och ska använda möget så har han inte bytt den jävla vajern till bromsen. Idiot.

Tofflar som dissar sina vänner för någon idiotisk brud som behandlat honom som skit är nog det som jag enskillt riktar mest hat mot ATM.

Kärringen som körde ut 50 meter framför mig på en 90 väg, hon fick vad hon förtjänade iaf...

Solid snake vs backspegel 1-0.

Jag hatar när det finns fler trådar om samma ämne, och jag hatar att det inte görs något åt det.
Och så hatar jag folk som genar i rondeller.

Jag hatar Takida, hur fan kan curly sue ligga på trackslistan i 10 veckor? det är ju dynga av högsta kvalitet.:mad:

Jag hatar när det finns fler trådar om samma ämne, och jag hatar att det inte görs något åt det.
Och så hatar jag folk som genar i rondeller.

Jag hatar att det ligger Ankor mitt i vägen på väg till sickla i nacka.. sitter tom varningskyltar för dom uppsatta av VV.. Varför finns det inga sånna upsatta på SH för Duckie:D Sen e det nog omöjligt att det inte blir fler trådar om samma ämne med antalet medlemmar på SH eller:tungan :pannkyss Duckie

Jag hatar att jag lägger mobilen på biltaket efter lite solande på askimsbadet & sen åker iväg :mad: Nu är den booooorta :mad:

Hatar mig själv för att jag nonchalerade tecknen på dålig kedja nu har den gått av och tog med sig lite gods från motorn:gråta

Back