Vad innebär offroad-försäkring?

Ni är så söta. :-)

Jag hoppas försäkringspapperen kommer snart - för det skumma med LF är, som nån sa här uppe *sneglar uppåt*, att man ringer HEM till nån snubbe (=lokalombud) som rafsar ner lite uppgifter på en lapp och så är man försäkrad hux-flux.

Nu var det 2,5 veckor sen, och än har jag inte sett röken av vare sig några papper eller inbetalningskort.

Angående kravet på att förvara mc i låst garage: Enligt de uppgifter jag fick när jag talade med LF gäller det när mc förvaras på hemmaort. Det skulle dessutom vara eget garage, alltså inte låsa in den hos förälder, granne, kompis eller gemensam verkstadslokal eller liknande. Blev inte LF kan jag meddela. Jag vill kunna låsa in hojen vart jag vill! De var dessutom dyrare än Bilsport&MC.

Flyer skrev:
Angående kravet på att förvara mc i låst garage: Enligt de uppgifter jag fick när jag talade med LF gäller det när mc förvaras på hemmaort. Det skulle dessutom vara eget garage, alltså inte låsa in den hos förälder, granne, kompis eller gemensam verkstadslokal eller liknande. Blev inte LF kan jag meddela. Jag vill kunna låsa in hojen vart jag vill! De var dessutom dyrare än Bilsport&MC.

Jag vågar inte lämna hemmet efter detta!

:-o

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...