SFB skrev:Ring snuten direkt. Skulle jag ha gjort. Konstigt att inte fjortisarna i kassan gjorde det... Var inte rädd att ringa polisen, jag tycker personligen att det är bättre att ringa än att inte ringa!
Sen så skulle jag nog vara taggad till hundra att klippa till någon av dom. Om du tränar kampsport så borde du inte göra bort dig helt, en krok i skallen får iaf mig i golvet (med handskar)... Att klippa till en och sedan springa som fan är alltid en lösning, väktare eller inte... dom är inte tränade för K1. Hade du flippat och blivit helt galen så hade många av hans polare fegat ur tror jag.
Jag har sparrats mot en polis samt även en väktare, det som skiljer dom åt är lite annourlunda grepp som kan komma i när man går nära. Annars samma människor som alla andra, inga mirakelblockar/kontringar eller andra grymmingtekniker...
Nej märktes att det inte var något speciellt han gjorde typiskt standard svep som vilken idiot som helst kan klara. Och som du sa det hjälper inte mycket om man inte släpper honom nära sig och det kan man ju undvika ganska lätt med stoppsparkar osv.
Var taggad som fan på att klippa till någon av dem blev knappt någon sömn i natt då adrenalinet rusade som fan i kroppen men som sagt han var inte värd det....
Nästa gång ringer jag snuten direkt...