Vad i HELA HELV***

Lite OT men.. man ser verkligen hur värdelösa brudar är som poliser, kolla hon föll som en kägla jag menar vfan vilka tafatta poliser det finns.

Tacka vet jag COPS, "GET ON THE GROUND NOW" *bryter ner på backen och klovar/tejsrar*

Jag kanske är lite avtrubbad så det jag reagerade mest på var, om jag hörde rätt, att den ena blev dömd till en (!) dag i fängelse för överfall. Är det inte i Sverige vi har så mesiga straff??? Vart är England på väg...

Dom var ju utan tvekan drogpåverkade. Fy fan för folk som tvingar andra människor att ta deras liv. Begå självmord om detär det enda ni kommer på..visst..men blanda fan inte in folk som bara gör sina jobb (lokförare, busschaffisar etc)

Samma tjejer som ställde till en massa liv på ett flygplan där en av dem skulle öppna dörren och "ta lite luft"?

Edit: Nix! De var tydligen brittiska, de kan själv också. :tungan

Last edited:
Men släpp sån här skit, det händer dagligen. Orka bry sig. Folk är idioter, face it. Vill folk ha ihjäl sig själva så låt dem hålla på. Ödsla lite tid på värda trådar istället. Typ ansiktstråden :hihi

Jag har svårt att se det roliga i någon som inte vill leva?
Vad säger att de inte ville leva?

De var nog bara höga som hus och skulle kuta ut och krama de rosa elefanterna eller något.

Vad säger att de inte ville leva?

De var nog bara höga som hus och skulle kuta ut och krama de rosa elefanterna eller något.

Gör det saken roligare att dom "bara" är drogade och indirekt försöker ta livet av sig oavsett om dom är nyktert medvetande om saken?

Skitsamma, inte så brydd om ditt svar, bara en kommentar.

Hade den här tråden sett likadan ut om hon hade sprungit ut framför en mc som hade gått omkull osv istället för en bil?

Iaf så håller jag me han ovan som skrev att poliserna sög.

Bra med kvinnliga poliser. Vad duktig den feta var, gillade när bimbon slet sig och Ms Sheriff vänder sig om och stampar i marken och ropar på sin kollega. :rofl

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025