Vad i hela fridens namn är det här?

Jaja, såg bara så galet ut... tack för svaret...

UrbanTiger skrev:
Förresten har inte många bilstereomo line in idag. Kanske inte orginalmonterat :va

Finns att fås mot en liten extrakostnad till nästan alla dyrare bilstereon. Dock är 3,5mm line in påväg ut just nu, tror de jobbar för fullt med usb-in till stereona..

Korrekt, men räkna inte med att ljudet du får in via radion e så klockrent som det står i annonsen ...

rookie skrev:
Nu e jag inte med...om det är en FM-sändare så tar man väl in mp3-ljudet via radion sen??!! Dvs ingen line in behövs?!
:va

Är det vanligt att man sätter ihop en annons och lägger ner tid till att svara på frågor från intressenter på nåt som man bara tänker ta 150:- för? Annonsen kostar väl minst en tjuga iaf. 130:- i vinst... endera har han extremt många exemplar eller så har han väldigt få vänner. :va

Ljudet är fantastiskt bra och kristallklart. (3D teknologi)
:rofl

morlock skrev:
Är det vanligt att man sätter ihop en annons och lägger ner tid till att svara på frågor från intressenter på nåt som man bara tänker ta 150:- för? Annonsen kostar väl minst en tjuga iaf. 130:- i vinst... endera har han extremt många exemplar eller så har han väldigt få vänner. :va
:rofl

hum, 3D teknologi, så fan, den sänder på FMbandet på 83,3MHz eller vafan det är... ja har en liknande manick fast utan 12volts mojen... den funkar kalasfint på nära håll, sänder väl runt sådär 10m....

Är det verkligen olagligt? Då borde väl vanliga fm-fjärrar och -hörlurar va bannade också?

mb skrev:
Är det verkligen olagligt? Då borde väl vanliga fm-fjärrar och -hörlurar va bannade också?

Det är olagligt. Kanske för att lagarna är från när Sverige var hela Skandinavien...
Låter dock konstigt det där med hörlurarna och så...

Mech skrev:
Det är olagligt. Kanske för att lagarna är från när Sverige var hela Skandinavien...
Låter dock konstigt det där med hörlurarna och så...
Jag har hörlurar med fm-signal. De är inte så fantastiakt bra, men ändå... inte kan de väl vara olagliga?

Nädå, de har för dålig uteffekt/klena.

Edit: De ligger förövrigt på en annan frekvens än de 88 - 108MHz som radion sänder på.

Last edited:
Min som jag har och är köpt i England sänder på 107,7Mhz, men jag kan hålla med om att utefekten inte är så lysande men har man inte så stora krav så funkar det

Min klarar att sända ca 15 m.
Har även frakvens-väljare på min.
Funkar toppen. :yoparty

Finns det inte en ipod eller liknande med en såndär funktion inbyggd?

Emil_in_hifi skrev:
Finns det inte en ipod eller liknande med en såndär funktion inbyggd?

Japp.
iTrip heter den grejen. Du sätter den uppe på ipoden.
Frekvensen kan du välja etc. Funkar sådär. Har inte blivit helt klok på min men fått den att funka hyfsat..

Det där med line in? Kan man koppla in det på vilken stereo som helst?

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet