Vad hitta på i GBG, måndagkväll? (Date-tips)

Username

:-)
Gick med
18 Dec 2004
Hoj
Suzuki DR650 SE, i ett dike nära dig.
Götets goaste tjej fyller år imorgon :tuttar , så jag hade tänkt att åka upp och spendera kvällen med henne. Hennes lägenhet skall målas om och därför ligger alla möbler i en hög i mitten av lägenheten. Det känns därför lämpligare att man kanske hittar på någonting i Göteborg istället. Problemet är att jag inte känner till byn allt för väl... Tips emottages tacksamt på trevliga saker som man kan hitta på en måndagkväll. Nån mysig restaurang eller någonting annat som kan passa bra, bio funkar väl också. :corn Tack på förhand! /M

(PS.Ni får gärna skriva var ställena ligger så att man hittar:tomten )

Username skrev:
2431551 Götets goaste tjej fyller år imorgon :tuttar , så jag hade tänkt att åka upp och spendera kvällen med henne. Hennes lägenhet skall målas om och därför ligger alla möbler i en hög i mitten av lägenheten. Det känns därför lämpligare att man kanske hittar på någonting i Göteborg istället. Problemet är att jag inte känner till byn allt för väl... Tips emottages tacksamt på trevliga saker som man kan hitta på en måndagkväll. Nån mysig restaurang eller någonting annat som kan passa bra, bio funkar väl också. :corn Tack på förhand! /M

(PS.Ni får gärna skriva var ställena ligger så att man hittar:tomten )

Ingen som har ett sista minuten-tips? För nu åker jag snart... :squid

Spela biljard på biljardpalatset tex.

Bjud henne på öl och ta henne på tuttarna!

Mark har rätt.

Eller iallfall halvrätt, skit i biljard.

Edit; Ölen är väl valfri...

Hum, jadu... Gå till slottskogen, vandra på stigarna å titta runt prata å ha trevligt...
Sen i närheten där finns Linnéstaden, vasa, haga etc. Finns massa cafer å grejs!
Sen efter det går ni på bio, finns tyvärr inga bra biografer i närheten men du får väl ta spårvagnen till stan, antingen Filmstaden Downtown vid Domkyrkan, eller Biopalatset vid Grönsakstorget (Kungsportsplatsen)
Efter det får du hitta på något själv!

Sup dig full på diamond dogs, 3 för 1 till priset av ca 43kr :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!