Götets goaste tjej fyller år imorgon
, så jag hade tänkt att åka upp och spendera kvällen med henne. Hennes lägenhet skall målas om och därför ligger alla möbler i en hög i mitten av lägenheten. Det känns därför lämpligare att man kanske hittar på någonting i Göteborg istället. Problemet är att jag inte känner till byn allt för väl... Tips emottages tacksamt på trevliga saker som man kan hitta på en måndagkväll. Nån mysig restaurang eller någonting annat som kan passa bra, bio funkar väl också. :corn Tack på förhand! /M
(PS.Ni får gärna skriva var ställena ligger så att man hittar
)
, så jag hade tänkt att åka upp och spendera kvällen med henne. Hennes lägenhet skall målas om och därför ligger alla möbler i en hög i mitten av lägenheten. Det känns därför lämpligare att man kanske hittar på någonting i Göteborg istället. Problemet är att jag inte känner till byn allt för väl... Tips emottages tacksamt på trevliga saker som man kan hitta på en måndagkväll. Nån mysig restaurang eller någonting annat som kan passa bra, bio funkar väl också. :corn Tack på förhand! /M (PS.Ni får gärna skriva var ställena ligger så att man hittar
)