Vad heter modellen (KTM)?

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Shaa!
Såg en röd och vit KTM idag som säkert är från typ 70-80 nånting.
Den saknar typ bakdelen förutom bakhjulet. Finns inget avgasrör heller. Vad heter modellen och hur mycket jobb behöver den för att bli körbar? Kan den bli fEtTaStE motarden lr?:)

Okej:va.......glömde du bilden eller hur hade du tänkt att vi skulle veta hur mycket jobb det är med en KTM från 70- eller 80-talet som inte har något avgasrör eller bakdel, så den blir fETTaStE motarden?

Jag orkade inte tanka upp bilderna tidigare.. Men får väl göra det nu.:)
Haha. Jag vet att den antagligen inte går att göra så mycket med. Absolut inte nån motard. Men vart nyfiken på vad det kan vara för modell och från när den kan vara.;D

Så. Nu ligger bilderna uppe!​

Bifogat

• Bild042.jpg
    Bild042.jpg
    86.4 KB · Visningar: 100
  • Bild040.jpg
    Bild040.jpg
    92.5 KB · Visningar: 79
  • Bild041.jpg
    Bild041.jpg
    89.4 KB · Visningar: 77
Det är inte 660ín du köpt då?

660 blir det inte. Antingen en 625 eller en 690 Duke. Vart kär i 690 när jag var hos Jonte förra veckan.
Får vänta till nästa säsong bara. Men väntar man på något gott.. ;D

Du råkar inte bo i Västra hamnen va? Såg en 690 SMC här för någon dag sedan. Gjorde en ga sweet wheelie på vägen förbi Maxi! ^^

Förmodligen en KTM 125/175 från 72

73-ktm125gs.jpg

Tycker den stämmer hyfsat överrens:va

Förmodligen en KTM 125/175 från 72

Tycker den stämmer hyfsat överrens:va

Troligen lite nyare,75-77 eller nåt.72:an har ju en Sachs motor,medan den efterfrågade har en KTM motor.Även skärmarna är olika,aluminium på 72:an ,men plast på den nyare.Hursom helst är det riktigt svårt och dyrt med delar till så där gamla KTMer.

Troligen lite nyare,75-77 eller nåt.72:an har ju en Sachs motor,medan den efterfrågade har en KTM motor.Även skärmarna är olika,aluminium på 72:an ,men plast på den nyare.Hursom helst är det riktigt svårt och dyrt med delar till så där gamla KTMer.

Jag tänkte inte försöka renovera den. Mer om det är lönt att spara på delarna och ge bort dom till nån eller lika bra att köra den till skroten eller återvinningen direkt?

Jag tänkte inte försöka renovera den. Mer om det är lönt att spara på delarna och ge bort dom till nån eller lika bra att köra den till skroten eller återvinningen direkt?

Inte kasta....

Finns säkert någon KTM entusiast som letar delar.
Slå ut en stänkare på Blocket.
Försvinner troligen omedelbums.

Själv har jag för många objekt och kan inte ta mig an mera. :D

Back