Vad heter låten?

Vad heter första låten som spelas i "Ghost rider 5 - Back to basic "Uppsala run 3½ Just the way back home" avsnittet. Så jävla grym låt i kombination med körningen så man får rysningar för fan..:yoparty

Frågar här istället för att starta en ny tråd.

Söker ett album med dancelåtar som "går in i varandra". dancemix 94/megadance eller något liknande :va CD-fodralet var blåaktigt tror jag, många låtar. Hjälp någon....:gnissla

Var lite mer precis. Finns säkert 1 miljard mixar. :D

Låter som Hitmix 94 från skivbolaget Arcade. Har den ståendes i hyllan här hemma. Massa gamla whigfield, outhere brothers m.fl. på den.

Ser den ut så här?

Bifogat

• hitmix94.jpg
    hitmix94.jpg
    51.5 KB · Visningar: 42
Last edited:
Låter som Hitmix 94 från skivbolaget Arcade. Har den ståendes i hyllan här hemma. Massa gamla whigfield, outhere brothers m.fl. på den.

Ser den ut så här?

Tyvärr inte, är lite ljusblå, texten är inte så tydlig. Tyckte om den just för att alla låtarna var som en enda mix, tror det var en av de första som kom ut.

:huvet Cd-skivan hamnade hos något x och jag har haft fodralet hemma i många år men det försvann nog i senaste flytten förra året, typiskt..letade igenom vinden i går kväll men ack utan resultat :(..i nödfall får jag väl kontakta det där gamla x-et :gnissla

Frågar här istället för att starta en ny tråd.

Söker ett album med dancelåtar som "går in i varandra". dancemix 94/megadance eller något liknande :va CD-fodralet var blåaktigt tror jag, många låtar. Hjälp någon....:gnissla

Kan det vara någon av Max Mix plattorna?
94 bör det ha varit typ volym 13-15 ungefär.

Det är en av få melodier i denna värld som får mig att vilja kräkas... Bara tanken på den ger mig tamejfan tarmvred!!! :mad:

Trams. Vill man kräkas finns ju denna (känsliga SH-läsare varnas):

[YOUTUBE-ID]f5OdHJc86cQ[/YOUTUBE-ID]

:tuttar kan själv. Tog ett bra tag men fann den äntligen :yoparty
http://images.google.se/imgres?imgu...Bmix+94%2BDj+bobo&um=1&hl=sv&safe=active&sa=X

Tack till Er som ändå tog er tid för att hjälpa mig :tummenupp

Den jag länkade till är också färdigmixad, och det var ju ungefär samma låtar på bägge, så om du gillar den ena lär du gilla den andra... ;)

Last edited:
Någon som kan hjälpa mig med en låt?

Artist:Micheal Jackson och så sjunger han nåt om Black or white.

Lurar på om det kan vara den här!? Någon som vet?
[YOUTUBE-ID]YVoJ6OO6lR4[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...