jvla bra citathärlig inledning
var finns sådana tjejer?
![]()
Tack....överallt om man åker Ducati

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
var finns sådana tjejer?
![]()
var finns sådana tjejer?
![]()
Kan vara så att det var min gamla pappa ni såg. Han bor brevid en välbesökt mc-väg i trakten av Höör,
är pensionär(70år) och brukar stå ute och hälsa när det kommer hojar. (Tycker själv han är lite pinsam.)
Men han hälsar faktiskt då han fullkommligt älskar hojar
och njuter när det kommer ett gäng under tiden han grillar och dricker en pilsner.
Ville med detta säga att det faktiskt finns gamlingar som gillar oss.
Problemet är att när någon ser en hojåkare bete sig väldigt illa i trafiken blir denna representant för hela hojsläktet.
När samma sak sker med bil anses enbart den personen som oansvarig och inte alla som kör bil.
Eftersom en del av oss på sporthoj inte kan vissa hänsyn och köra på platser där vårslösheten inte syns så är det klart att hatet växer.
Klockrent skrivet!Jag fyller på:
... plötsligt kommer du på att du har glömt att köpa kvällstidningen. Du springer ner till din Volvo 745:a som du backar ut genom den höga häcken. Affären stänger ju snart...
Ungefär nu upptäcker nästa MC-gäng det mindre smarta i att hålla stummt förbi din postlåda.
Klockrent skrivet!Jag fyller på:
... plötsligt kommer du på att du har glömt att köpa kvällstidningen. Du springer ner till din Volvo 745:a som du backar ut genom den höga häcken. Affären stänger ju snart...
Ungefär nu upptäcker nästa MC-gäng det mindre smarta i att hålla stummt förbi din postlåda.
Nu är det min tur att gnälla på en sak som irriterar mig.
Nåja, det irriterar mig kanske inte så mycket..egentligen inte alls men låt mig berätta.
En sak som slår mig varje sommar är allt gnäll om att motorcyklarna låter så hiiimla mycket. Folk blir störda när de sitter ute på balkongen och myser till det.
Men detta verkar "bara" gälla sporthojar. Kommer det fyra-fem glidare med raka rör mullrandes förbi är det knappt nån som bryr sig. Istället mumlas det på balkongerna: "Fina motorcyklar det där, jajamensan". Men när fyra fem sex sporthojar åker förbi i samma hastighet mumlas helt andra ord bland balkongbesökarna, tro mig.
Har sett glidare med raka rör som låter RIKTIGT högt gå rakt igenom en besiktning utan ens en diskussion. Men jag skulle aldrig våga besikta med nåt annat än originalburkarna på då jag förmodligen skulle få avslag för hög ljudnivå.
Själv tycker jag att ölen smakar godare när en hoj drar förbi min balkong.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |