vad har tyskarna för problem??

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
VARFÖR???

11111111122531662-5070-1056365671_1.bild

Men egentligen så om man nu sätter regskylten under bakskärmen så kommer den iallafall synas om man kör det tyska stuket :D

Han kunde väl har gjort det på en R1 eller nått..... men inte en gixxer :gråta

Det är så äkligt fult :zpy

Det borde råda kuperingsförbud på hojar också inte bara på hundar... Svindel vid skjuts garanteras dock.

Den är väll krashad??? eller????

För ingen kan kan väll ha gjort det med mening?????

Tråkmånsar!

Svenska avundsjukan slår till...

Ni är bara avundsjuka för att tyskarna har lite mera fantasi när det gäller att "disajna" om sina hojar.
Resultatet må ibland vara lite si och så men fantasin är det inget fel på.
Med tanke på att vi i sosseland inte heller i allmänhet har de ekonomiska muskler som behövs när det gäller att misshandla vår hojar med egendesign är nog även det en anledning till tyckandet om hur andra gör...
Det finns ju en orsak till att importen av hojar från centrala EU till Sverige ökar trots de ekonomiska pålagor myndigheterna ålagt oss för att få in ett EU-godkänt fordon..

:5sure

Re: Tråkmånsar!

Kahobe skrev:

Ni är bara avundsjuka för att tyskarna har lite mera fantasi när det gäller att "disajna" om sina hojar.
Med tanke på att vi i sosseland inte heller i allmänhet har de ekonomiska muskler som behövs när det gäller att misshandla vår hojar med egendesign är nog även det en anledning till tyckandet om hur andra gör...
Det finns ju en orsak till att importen av hojar från centrala EU till Sverige ökar trots de ekonomiska pålagor myndigheterna ålagt oss för att få in ett EU-godkänt fordon..

Även om jag hade haft 75 miljoner så skulle jag aldrig få för mig å göra nåt så gräsligt :eek:

Re: Tråkmånsar!

Kahobe skrev:

Ehhhh, det finns nog en hel del ommbyggda hojjar i "sosseland", ekonomiska muskler eller inte. Det där som syns på den bilden tyder bara på dålig smak.

ps "ekonomiska pålagor".....?

Äh, låt dom hålla på med dussinhojarna. R1: or och GSXR1000 råder det ju ingen brist på direkt,,, Bygg om skiten!

Men faan om dom inte slutar ge sig på Oljekylda Gixxrar! :p

Visade just hojen foer min tyske kollega foer att forsoka forstaa vad felet aer. Han saag inget konstigt med hojen och tyckte den var raett snygg! :skrämd :skrämd

Sen sa han: "If they really want to know I'm going up to your country to show you swedish bastards what's our problem"...

Sa nu vet ni det.

Vi klagar på att Tyskarna är vridna och osmakliga vad gäller fantasi m.m. Innom HD/Customlägret är det Finnarna som är de mest vrickade.

Denna skapelse fann jag på Norrtäljeträffen i år. :skrämd

Bifogat

• fulhd1.jpg
    fulhd1.jpg
    111.4 KB · Visningar: 479
.

Bifogat

• fulhd2.jpg
    fulhd2.jpg
    112.5 KB · Visningar: 477
Don Quixote skrev:
Visade just hojen foer min tyske kollega foer att forsoka forstaa vad felet aer. Han saag inget konstigt med hojen och tyckte den var raett snygg! :skrämd :skrämd

Sen sa han: "If they really want to know I'm going up to your country to show you swedish bastards what's our problem"...

Sa nu vet ni det.

Tyskar som vill exportera idéer...... Hmmmm...

"Don't mention the war"...

ska jag va ärlig så tycker jag ni överreagerar..en dussin gixxer som....ja vad ska man säga, hrmmf :crash

neämen den där var ju faktiskt inte så ful som andra tyskbyggen! brukar hata de flesta men den där såg inte så ful ut...kanske IRL men på bilden tycker jag nästan den ser ball ut!

:zpy tyskbyggen förutom denna :hej

JoS skrev:
Vi klagar på att Tyskarna är vridna och osmakliga vad gäller fantasi m.m. Innom HD/Customlägret är det Finnarna som är de mest vrickade.

Denna skapelse fann jag på Norrtäljeträffen i år. :skrämd

Hahaha, 2 in 1! Både eka o pantautomat :rofl

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8