Vad har Stockholm att bjuda på?

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Vad finns det för nått sköjj en GÖTEBORGARE kan hitta på i Stockholm på kvällstid/ledig dag:confused:

Jobbar ca 8-21 alla dagar... börjar bli lite småsegt att tråka på mitt hotell...

Bor på "söder" Clarion Hotel. Så gångavstånd är att föredra.

precis som Peter säger så finns det gott om trevliga pubar runt medborgarplatsen, särskilt vid vad som kallas götgatsbacken :tummenupp

Vad vill du göra då?
Pub,bio,biljard,porrklubb,korvmoj,donken,minigolf,bada,träna,shoppa,gå i kyrkan,spela boule,fika,....................allt finns på söder.

Inget är ju iofs kul att göra ensam...
Ta dig till Mc Donalds på Sveavägen imorgon, Där hittar du garanterat likasinnade.

som sagt..kom ner till sveavägen imorgon. Där samlas många med sina hojar å surrar och äter. Kan eventuellt bli lite klenare med folk än vanligt eftersom det är en stunt & street kväll i barkaby utanför sthlm:tummenupp

som sagt..kom ner till sveavägen imorgon. Där samlas många med sina hojar å surrar och äter. Kan eventuellt bli lite klenare med folk än vanligt eftersom det är en stunt & street kväll i barkaby utanför sthlm:tummenupp

de blååååååååååååser som fan idag... riktigt jobbit å åka från NT till sthlm idag
for som en vante.

Last edited:
Vad vill du göra då?
Pub,bio,biljard,porrklubb,korvmoj,donken,minigolf,bada,träna,shoppa,gå i kyrkan,spela boule,fika,....................allt finns på söder.

Ja förfan, på söder finns allt! Igår när jag stod på taket på jobbet och rökte (KF huset vid slussen) och tittade mot mosebacke så satt det en pundare med en kanyl i armen och såg vissen ut. :mad:

Ja förfan, på söder finns allt! Igår när jag stod på taket på jobbet och rökte (KF huset vid slussen) och tittade mot mosebacke så satt det en pundare med en kanyl i armen och såg vissen ut. :mad:

å folk undrar varför jag bor på "landet"

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...