Vad har skett?

Ngk hårdhet 9 borde räcka i värmetal för att bränna bort sotet. Sota av stiftet och kör vidare men blir de lika beläggningar igen trots rätt bestyckning så gå ner till Ngk 8. Bilden på senaste stiftet ser man bara lågfart och ytterst lite gaspådrag och de ser bra ut i färg. Ibland är de omöjligt att få brun färg och då duger den gråfärgen.
Låter bra, jag ska testa mig lite fram ytterligare. Tack för all info åter igen! Känns som jag har lärt mig betydligt mycket mer än vad jag kunde tidigare
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top