Vad har skakat loss på din LC4 ?

En liten bult bakom kopplingskorgen, som höll fast ett lager. Den ramlade ner bland drev och kom ut som flis med oljan. En 660 var det
 
Reggskylten än så länge var fäst med 2 skruvar var borta efter körning i skog,typiskt när jag hade fått bensinstopp skulle ringa om bärgare ,hojen rätt ny glömt reg nmrt blev ett jädra ringande bilsport mc för att få fram reg nmrt ,slutade med att jag gick med hojen 2km till macken då jag hade ont om tid ,var tvungen att vara hemma släppa in grabben efter skolan svettigt , lärdom nu har han nyckel med sig till skolan :)
sen sidospegeln lyckas skruva upp sig så man får skruva åt den efter ett tag.
 
Ovanpå det som jag nämnt tidigare

Ventilationsslangen till tanklocket har flugit iväg.

Skruvarna som håller själva spegeln i backspegeln har lossnat.

Skruv till handtagsskydd, den som går in i styret.

Tailbag höll 10 mil innan den flög iväg.
 
Axeln som går upp till bromspumpen bak, vilket resulterade i att bakhjulet bromsade mer och mer till slut så låste det 15m ifrån verkstaden.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top