Vad har SH betytt för hoj/styling/trim marknaden?

Hur lättpåverkad är du egentligen?

• Antal röstningar
    0
Har haft samma mc sen pre sporthoj. Har inte råd att byta. Och inte har den kommunistiska idén slagit igenom heller. Staten borde ge mig en GSXR-750, av senaste modell. :tungan

MostWanted_NKPG skrev:
klart sh.com inte har syftet att öka försäljningen(även om det finns lite reklam på sidan) men tycker denna tråd är onödig... lägg ner..

Det verkar som om jag måste förklara mig lite till.
SH:s syfte har inte varit att öka någon form av försäljning, såvitt jag vet. Någon enstaka tröja har väl krängts tillsammans med något klistermärke.

Min frågeställning är, vad innebär det när 8000 personer frekventerar ett diskussionsforum och pratar om det man tycker är roligast. Kommer någon av alla de som läser om miniblinkers, körkortstagning, nya och beggade hojar och dynojetningar bli så inspirerad att man faktiskt tar sig över konsumtionströskeln och gör slag i saken på det man länge funderat på.

Min tes är att grupper och subgrupper skapar konsumtionsmönster och att vi är bra på att bli påverkade av andra. Om du anser pollen vara onödig så står det dig fritt att inte öppna tråden, läsa innehållet och att slippa att rösta :tummenupp

gladh

Ankan skrev:
Har haft samma mc sen pre sporthoj. Har inte råd att byta. Och inte har den kommunistiska idén slagit igenom heller. Staten borde ge mig en GSXR-750, av senaste modell. :tungan

:hördu Ropen skalla, MC åt alla!

gladh

Madhonda skrev:
Jag hade både hoj o hojkort när jag hittade hit till SH.

Hojen är tokorginal (har inte ens kapat stänkan) ;) ...så jag låter mig inte luras... att modda o fixa. :tungan

Man kör inte fortare för att man har vrålfeta slip on o miniblinkers... :)

/MadH

WORD! :fakta

Jag har köpt skrot- och trimbitar efter att ha lärt mig saker i forumet, och handlat av skrotar som jag hittat tips om här.. Men hoj och kort hade jag innan. :)

Edit: stavfel

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...