Vad har ni under skinnstället?

Kalsonger och t-shirt..eller mindre..ler

Underställ från Knox. Tunt i bomull. Ska ha någon form av funktion som håller torrt mot huden men nog blir det svettigt under ryggskyddet ändå tycker jag.

Ja, vad har ni på er under skinnstället? Fler lager skyddar ju som sagt, men det lär ju bli jävligt varmt!?

Det beror på vad termometern säger.

Det enda syntetiska man bör ha under ett skinnställ är ju ryggplattan. Fastbränd plast är ett h-vete att dra bort. Bomull/ull är det som gäller.

underställ? de blir för varm. underställ har man om man är ute å åker i Mars redan.. nej kallingar å T-tröjja ink ryggskydd under skinstället.

trosor å bh om de e varmt :) E det mittemellan varmt så blir det ett HH underställ som inte värmer så mkt och e det kallt är det underställ i ull som gäller :) Men klart planerar man att stanna och fika brukar det bli ett linne också.. Känns som att det kan bli en del blickar om jag sitter och fikar i bara underkläderna hehe

trosor å bh om de e varmt :) E det mittemellan varmt så blir det ett HH underställ som inte värmer så mkt och e det kallt är det underställ i ull som gäller :) Men klart planerar man att stanna och fika brukar det bli ett linne också.. Känns som att det kan bli en del blickar om jag sitter och fikar i bara underkläderna hehe

du måste ju självklart testa o dokumentera!

Kör med NikePro ställ.
Tight funktions t-shirt och boxershorts. Är som ett andra skinn.
Funkar kalas!!!

Har alltid linne under, för du vet inte när du blir fikasugen:)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!