Vad har ni köpt på bokrean?

DR_Gonzo

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
Kronans
Ja som ämnet lyder vad har ni köpt? Boktips?

Jag var på stan och hittade några pocketböcker. Men den skojigastesta boken jag fick tag på var "Bevingat" ett uppslagsverk där de flesta bevingade uttryck finns med "surt sa räven" mfl.

DR_Gonzo skrev:

Jag var på stan och hittade några pocketböcker. Men den skojigastesta boken jag fick tag på var "Bevingat" ett uppslagsverk där de flesta bevingade uttryck finns med "surt sa räven" mfl.

jag beställde precis på nätet lite böcker, typ filosofi/politik/religion...

Jag köpte 5 st böcker.

PHP 5 programmering

Hardening Linux

Hack Attacks Denied: A Complete Guide to Network Lockdown for UNIX, Windows, and Linux, 2nd Edition

Cryptography in C and C++, Second Edition

Assessing Network Security

Beginning Cryptography with Java

När vi ändå är inne på böcker så när jag var i sthlm för inte alls länge sedan så vid den där plattan (?) så fanns det nått designhus som jag och tjejen var inne i då hittade jag en bok som typ hette " konsten att inte jobba " det handlade om hur man skulle smita ifrån jobbet utan att nån märkte typ. Som en instruktionsbok. Vad heter den boken?

Någon som sett fotoboken "Jorden sedd från ovan" någonstans på rea (i Sthlm)

Cervantes skrev:
Köpte Dan Browns " i cirkelns mitt" :tummenupp

Tänkte köpa den jag med då jag håller på med Da vinci-koden just nu. Sen den där andra, änglar och demoner eller vad den nu heter.
Dean Koontz tidigare alster ska jag köpa i bunden upplaga, saknar några av dessa som jag bara har på pocket och det kan jag inte läsa.
Hur länge håller rean på?
Just ja, den viktigaste boken av alla ska jag köpa också. Cayman-islands eller nåt sånt heter den och där står deet en massa om skatteparadis mm :tummenupp

Dee_cati skrev:
Tänkte köpa den jag med då jag håller på med Da vinci-koden just nu. Sen den där andra, änglar och demoner eller vad den nu heter.
Dean Koontz tidigare alster ska jag köpa i bunden upplaga, saknar några av dessa som jag bara har på pocket och det kan jag inte läsa.
Hur länge håller rean på?
Just ja, den viktigaste boken av alla ska jag köpa också. Cayman-islands eller nåt sånt heter den och där står deet en massa om skatteparadis mm :tummenupp

Har precis läst klart änglar å demoner den va också riktigt bra!!

DR_Gonzo skrev:

Def. av bevingade ord är:" dom är alltid som bortflugna när man behöver dom"
Jag har den boken själv. den är faktistkt riktigt rolig.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg