Vad har ni i fickorna?

Mellan ca 8.00-ca 16.00: Mobiltelefon, pennlampa, 2 bläckpennor, 1 blyertspenna, sax, Momentbok och stetoskopet.
Hårstrån från diverse hundar och katter. (ofrivilligt)
Ibland under kortare tidsrymder, en eller ett par extra permanentkanylförpackningar/vacutainernålar, bajspåse, eller tomma provburkar (sist var det för faecesprov).

I jackan: plånbok, nycklar, läppsmet och mobil.
Jag är INTE en handväsketjej. Faktum är att jag känner mig utklädd när jag har en.

Edit: Jag skulle tappa färre saker på mina patienter om jag hade ett par blåbyxor. Vill ha.

Last edited:
I höger Jeansficka: Nyckelkedja som hänger lite rockigt utanför med alla nycklar jag behöver.
Vänster Jeansficka: Mobil och Lipsyl

Jackan:
Höger ficka: Bilnycklar
Vänster: Massa skräp och nån nyckel.
Bröstficka: Plånka

sEiKo skrev:
I höger Jeansficka: Nyckelkedja som hänger lite rockigt utanför med alla nycklar jag behöver.
Vänster Jeansficka: Mobil och Lipsyl

Jackan:
Höger ficka: Bilnycklar
Vänster: Massa skräp och nån nyckel.
Bröstficka: Plånka

Lipsyl är gay.

Min redovisning:

Höger ficka en oöppnad snusdosa, vänster ficka inte ett tid tagar ur utan en halvfull snusdosa. Det är LF ( Lindafritt ) ikväll så jag kan passa på och sitta vid datorn en hel lördagkväll :banana

Snus (oftast 2 dosor av säkerhetsskäl)
Mobil
Plånbok
Nycklar
Ajpod
Liftkort och pistkarta av någon anledning..

Edit: Efter mycket påtryckningar kommer här den utlovade bilden:)

Bifogat

• fickan.jpg
    fickan.jpg
    71.9 KB · Visningar: 78
Last edited:
mobbe, mp3, schema, plånka, nyklar, gammal femtioöring som funkar som plektrum. :yoparty

Bara jag som har mc-relaterade grejer i fickorna?

Bifogat

• pl.JPG
    pl.JPG
    101.5 KB · Visningar: 164
Det som fattas är lurarna till mobilen samt lite annat...

Bifogat

• mmmmmmmmmmm.jpg
    mmmmmmmmmmm.jpg
    86.6 KB · Visningar: 133
Höger fram: Mobil och nyckelknippa
Vänster fram: Mp3
Höger bak: Plånbok
Vänster bak: Penna och busstidstabell

JMM skrev:
Och framförallt grym kvalitét. Jag har haft den i ganska många år nu och den är fortfarande i stort sett hel. Det enda som gett upp på den är kedjan, men det var kanske tre år sedan det hände.

:yoparty

Jag har en 20-a o ett läppglans o ett tuggemmi i fickan...nu ska jag nanna//Så trött :död .

*/ ?>
Back