Vad har ni gjort på semestern?

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Hoj
ingen
Nu är man tillbaks igen efter lite semester.
Det känns ganska tungt såhär första dagarna på jobb.
Jag och min sambo har varit en sväng runt Siljan och tältat på campingplatserna.
Levt lite vagabondliv med gasolkök och lådvin.
Det har varit trevligt och vi har haft ganska tur med vädret trots allt.
Resten av tiden har jag varit hemma.

Vad har ni gjort på semestern?

Hyrt stuga i Danmark en vecka.
Bilen pajjade första dagen på min 6 veckorssemester, givetvis så inföll det samma dag som dom flesta vettiga verkstäder tog semester :huvet
Jippie växellådan pajj - Philipsons i karlstad sade att det var bara att byta - 54000 (femtifyratusen) tack!
Nätack sade jag och blev utan bil hela jäkla semestern.
Fick bra pris på hyrbil så vi tog oss till Danmark en vecka i alla fall....:tummenupp

senaste 2-3 veckorna har jag hunnit med:

* besökt nya Filmstaden här i Jönköping och sett Simpsons-filmen

* varit på Per Gessle's konsert (även den här i Jönköping)

* hängt med farsan och sett Rolling Stones i göteborg

* varit på Ullared/Ge-Kås för första gången i mitt liv (flickvännen som drog med mig såklart hehe)

* varit i Stockholm och sett Nine Inch Nails på Hovet, totalt jävla underbart :)

och så surfa på sporthoj.com såklart ;)

Vi tog hojjen och drog till Istanbul. Prickade av 21 länder på 30 dagar. Suverän trip, men förbannat varmt!

Planerna låg åt vad Starstriker gjorde men realiteten blev 20mil hoj en runda med skogsmaskinen och en tripp till gbg i bil.

:mad:

Vi tog hojjen och drog till Istanbul. Prickade av 21 länder på 30 dagar. Suverän trip, men förbannat varmt!

Herregud!

Har du bilder?
Släng upp en tråd med bilder och lite berättelser om du har tid.
Hade varit intressant:)

Gjort på semestern?

Inget, jag är ju tonåring :tuttar

Herregud!

Har du bilder?
Släng upp en tråd med bilder och lite berättelser om du har tid.
Hade varit intressant:)

Gjort på semestern?

Inget, jag är ju tonåring :tuttar

Jodå. Jag har bilder och har påbörjat en reseberättelse, men den kommer inte bli klar så slänge solen skiner ute :( Lovar att lägga upp den när den är klar, men det kan ta ett tag. Just nu är jag ganska oinspirerad.

Jodå. Jag har bilder och har påbörjat en reseberättelse, men den kommer inte bli klar så slänge solen skiner ute :( Lovar att lägga upp den när den är klar, men det kan ta ett tag. Just nu är jag ganska oinspirerad.

Okej, Skicka ett PM när du slängt upp tråden :tummenupp

På semestern ska man dricka öl. Jag har druckit öl på Bali i 25 dar. Sen blir det öl på Malta om 2 veckor.

1 vecka i Turkiet
1 vecka i Sthlm
1 vecka sjuk
1 vecka utspridda dagar som jag fick att gå genom att dricka öl, äta god mat och ÅKA hoj (alltså inte köra...:gnissla )

Nu sitter man på jobbet igen och längtar till nästa semester!

Under de första 12 veckorna av min semester har jag mest tagit det lugnt. Kört lite hoj. Lite bana. Lite väg. Druckit lite öl. 500+ mil i hundkoja till Italien.

Är inne på sista semesterveckan nu , Skulle iväg på en trip i morgon med tjejen , men det blir inte av , för att jag har fått kasta ut nästan hela semesterkassan på bilen.

Men innan jag började grejja med bilen så har jag åkt hojj och varit ute med polarns båt , Har supit dock jävligt mycket också , sen har det inte hänt så mycket mer.

3 veckor semester resulterade i en tvådagars-tripp till visingsö med tjejen. Resterande av tiden gick åt till att bygga klart flytbryggan samt bygga veranda ute vid svärfars sommarstuga. Massa annat meck blev det också, långa dagar.
Skönt att vara tillbaka på jobbet (2:a veckan nu) så det blev lugn och ro :D

Min semester har bestått av fem lediga onsdagar vilka har fyllts med tvättande, städande, handlande och liiiite hojåkande.

Semester några dagar i sträck hade varit trevligt. :gnissla

Back