Vad har ni gjort idag?

• Thread starter Thread starter ft
  • Start date Start date
idag har jag:

surfat sh
duschat o käkat gröt (havregryn)
varit på bolaget o inhandlat nyårsläsken
surfat igen..

ska snart iväg o handla lite

sen blire surfing igen och igen o igen

har jag tråkigt????? J A

Hoho, inte lätt att hålla en tråd MC-relaterad den här säsongen... :tomten

ft skrev:
Hoho, inte lätt att hålla en tråd MC-relaterad den här säsongen... :tomten
Nja... jo :tungan
Var på jobbet en sväng och dolade lite med bilen. (ledig) efter det så bar det hem för att slänga på sig lite kläder. Ner i garaget och kickade igång...
sen bar det iväg. körde en jävla massa på isen. Skitkul.

Blev lite trött m,m åkte hem å fikade samt vila.
Äh det var så kul, ut å körde en massa igen :yoparty
Men nu sitter man lite sliten å torrsurfar.

åkte till jobbet. började med att dricka kaffe. surfade. sålde ett skinnställ till en kille som lät sin kompis bestämma vad han skulle ha (eller var de ihop kanske?). drack kaffe. surfade. tittade i taket. sålde ett gäng DT50-prylar. lunchade. drack kaffe. tittade på kollegan när han skruvade med sin fyrhjuling. surfade. längtade bort, eller åtminstone hem. drack kaffe. åkte hem. snälla sommar kom, så det händer lite kuuuul på jobbet (och efter). :3freak

denimblack skrev:
började med att dricka kaffe. drack kaffe. drack kaffe. drack kaffe. åkte hem. snälla sommar kom, så det händer lite kuuuul på jobbet (och efter). :3freak
Det roligaste (?) måste ju vara när du kommer hem och allt kaffe ska ut :brinnerup :hihi

Var på stan med min tonårsgrabb (16år) som ville handlade skor..vinter dojjer trodde ju jag !! men det som gällde var tydligen låga nike.. VITA..försökte lite försiktigt med att vi skulle ju köpa vinter dojjer..men men..han fick som vanligt vad han ville !!! ringde en kompis som jobbade, bestämde att på söndag tar vi in hojjen i mitt sovrum där den kan få värme o kärlek !!! efter en höst i kallgarage ej mekvänligt så är det dax att plocka hem grejerna för vinter service..åkte till statensläskeblaskbutik o köpte en del till i morron..sedan har kvällen varit vigt åt att leta på nätet efter en van/transit för cirka 8 lapp..ha en bra avslutning på 2005..

Köpte ett par googles till mig själv idag :) Var tvungen att använda presentkortet jag fick i julklapp. Sen har jag titta på motardfilmer med hjälmen på och mina nya goggles :tungan

Socrates skrev:
Köpte ett par googles till mig själv idag :) Var tvungen att använda presentkortet jag fick i julklapp. Sen har jag titta på motardfilmer med hjälmen på och mina nya goggles :tungan
sitter ofta med mina nya handskar "köpta under hösten" o torrkör dom framför vhs moto gp..hmm !! känns inte ett dugg dumt !! skoj o höra att du är i farten igen... gott nytt...

#space skrev:
sitter ofta med mina nya handskar "köpta under hösten" o torrkör dom framför vhs moto gp..hmm !! känns inte ett dugg dumt !! skoj o höra att du är i farten igen... gott nytt...

He he he, tror alla sitter hemma med hjälmar, handskar, skinnställ osv och fantiserar framför en bra mc-film :) Fast man känner sig lika dum varje gång någon kommer hem till en när man sitter i soffan med hjälm på :D

Tack, känns ganska bra att vara igång. Ska fixa mitt ena knä i Februari bara...sen är kan jag börja bli människa igen.

Gott Nytt år på dig med!

Last edited:
Kört 20mil hoj i sthlms busväder, sedan åkte jag hem och sladdade 2mil med 625.an med endurodubb på cykelvägar :tummenupp

Bifogat

• img_0006-1.jpg
    img_0006-1.jpg
    69.7 KB · Visningar: 79
Socrates skrev:
He he he, tror alla sitter hemma med hjälmar, handskar, skinnställ osv och fantiserar framför en bra mc-film :) Fast man känner sig lika dum varje gång någon kommer hem till en när man sitter i soffan med hjälm på :D
Självklart gör man det! Man är väl inte mer än människa?! :crash
Köpte också goggels idag, men till Åreresan om knappa 48h :yoparty

Och Gott Nytt År på er alla!

Haft hojångest, varit o handlat, ätit ostfondue o dricker vin med min tjej o en tjejkompis, smygit ut på sporthoj,mer vin, börjar bli bättre :)

stephenj skrev:
Haft hojångest, varit o handlat, ätit ostfondue o dricker vin med min tjej o en tjejkompis, smygit ut på sporthoj,mer vin, börjar bli bättre :)
Stackare! :tuttar
Själv glor man på SouthPark på MTV och väntar på Kopps på burken snart.
"Midgets piss me off" /Cartman

Ojoj!

Illa. När tråden barkar ur att bara bli att alla berättar om exakt vad de haft för sig under dagen... så har de allra flesta hållit på och MC-nördat på ett eller annat sätt ändå. Bara att inse, jag har gett mig in i ett hopplöst släkte!

Blomquist #14 skrev:
Det roligaste (?) måste ju vara när du kommer hem och allt kaffe ska ut :brinnerup :hihi

Det var den censurerade versionen, förstår du väl. Allt kaffeutgående bortklippt för att inte äventyra sponsorintäkterna genom en 15-årsgräns. :)

Blomquist #14 skrev:
Stackare! :tuttar
Själv glor man på SouthPark på MTV och väntar på Kopps på burken snart.
"Midgets piss me off" /Cartman

Kopps låter nice, en whiskey bara för att få den j-a ostklumpen att smälta först....

Idag så har jag FIKAT i typ två timmar, sen så har jag nu kollat på lite Cross filmer, NITRO CIRCUS 3 och sen AMA Motocross season highlights!! Fi fan vilka bra filmer :fyllisar :tummenupp Gott slut på er :fyllisar

Socrates skrev:

Tack, känns ganska bra att vara igång. Ska fixa mitt ena knä i Februari bara...sen är kan jag börja bli människa igen.

Gott Nytt år på dig med!
Så sant !! vill ju ut o lufta grejerna.. körde en heldag i höstas på gälleråsen med just dom nya handskarna o allt känns ju så stelt/nytt..måste nog blöt lägga dom så handformen infinner sig..eller nått !! Gott o höra o ha de fint...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT