Vad har ni gjort idag då!?

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Själv drog man sig vinter kläder, sänkte däck trycket och drog en 12mil runt revinge med omnejd.
Sjukt fint väder med lite isfläckar här och där som gjorde tillvaron lite mer spännande:näsblod

Bifogat

• idag.jpg
    idag.jpg
    110.5 KB · Visningar: 71
Last edited:
Prova använda din mobil, ja o kriss har nog fan kört en 20mil idag..ja stack vid middag o kom precis hem..

Vad jag har gjort? Inte mycke, men en tur till Bokskogen med hundarna blev det. Mellan Skabersjöby och Torup såg jag en kille i svart/vitt skinnställ som kört av. Såg ut som en ER6a. Sannolikt hade han kanat av ut åt höger i en svag vänstersväng. Det var ganska isigt just där. Killen såg ok ut. Såg ut som att han gick av o an utefter vägen och spanade efter någon. Troligen var hjälpen på väg.

Vad jag har gjort? Inte mycke, men en tur till Bokskogen med hundarna blev det. Mellan Skabersjöby och Torup såg jag en kille i svart/vitt skinnställ som kört av. Såg ut som en ER6a. Sannolikt hade han kanat av ut åt höger i en svag vänstersväng. Det var ganska isigt just där. Killen såg ok ut. Såg ut som att han gick av o an utefter vägen och spanade efter någon. Troligen var hjälpen på väg.

O du stanna inte?
Bara så man vet om man ser en Blackbird i diket så ere bara o köra vidare..

Man skulle kunna säga samma:mad:
Jag var inte frisk att köra förens 14:rolleyes:
Ni kör ju så fort och läskigt ändå ju:tungan

Man kan mötas upp.
Och sen går inte Kriss moppe så vidare snabbt iheller..

Last edited:
najs skylt, där har ja bott! hahaaha.......:D

jag o jojje körde med igenom harlösa, skulle kolla efter ett grustag efter flyinge med kom till sjöbo tillslut, var en skojig runda, o kaffet i staffanstorp hjälpe lite mot dom frusna fingrarna :)

Lille Jojjeman. Med den attityden så vill jag inte att du stannar heller så nu slapp du den bördan.

När jag var på väg tillbaka så var hojen på hjulen igen och killen hade hjälp.
Jag TROR att jag kunde läsa situationen på plats bättre än du kunde när du läste mitt inlägg.

Bra att du har din hoj o ställ på din avatar. Nu vet jag vad jag ska göra om jag ser dig i vägrenen.

Högg ved :näsblod

När du ändå var ute så kunde du kommit in om
och blivet lite varm med att veva yxan lite :mad: :D :D :D

Till och med jag som kör året runt till arbetet STST-Malmö ger upp nu med isiga vägar.

Varnar de som nu är dumdristiga att köra med MC utom de med dubbdäck.
Lägg av nu med MC körning, ta buss bil eller enklare vanlig trampcykel.:yoparty

Vänta på mildare väder och kör sen för fullt igen. Imorgon är det bussen som gäller:huvet

Lille Jojjeman. Med den attityden så vill jag inte att du stannar heller så nu slapp du den bördan.

Jag TROR att jag kunde läsa situationen på plats bättre än du kunde när du läste mitt inlägg.

Bra att du har din hoj o ställ på din avatar. Nu vet jag vad jag ska göra om jag ser dig i vägrenen.

Men allvarligt talat, även om du läste situationen till att det inte behövdes någon hjälp, hade det inte varit trevligt att bli förvissad om att det verkligen också är så?

Det hade jag i alla fall gjort.

Lille?
Och i ditt första inlägg så skrev du att han "Såg ut som att han gick av o an utefter vägen och spanade efter någon. Troligen var hjälpen på väg."
Men nu säger du han hade hjälp? El du har kört tillbaka o kollat nu precis?

Och du kunde säkert läsa hur killen mådde bara genom o köra förbi. Och ja kunde bara läsa ditt inlägg där du berättat att du kör förbi en hojbroder..:huvet
Men lugnt jag vill def inte ha din hjälp för du kör ändå bara förbi!

God Jul broder.
Lägg ner stridsyxan.

Jag tror jag kikar in här igen ...... nån gång till våren.

Höst o vinter är folk lite kinkiga här verkar det som.

Men vänta här nu det är ju du och Mawwe som bär runt på en massa extra isolering:arsele
Jag försöker sitta stil så mycket jag bara kan och öva på att köra PÅ asfalten:rolleyes:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park