Vad har ni för tvångsbeteenden?

Om jag går bakom någon så får jag lust att strypa personen ifråga. Jättejobbigt!

Väckarklockor är farliga, måste ha alltid ha två stycken för att veta säkert att någon av dom ringer när jag ska till jobbet.
Åker nästan alltid en halvtimma i förväg till jobbet bara för att veta säkert att jag kommer i tid, även fast det tar knappt fem minuter att cykla dit.
Måste alltid komma minst en halv timma innan ex ett tåg avgår.
Springer på toa minst fem gånger innan jag ska sova.
Kollar nästan alltid att det är låst.
Lämnar alltid kvar något i glaset när jag har druckit, spelar ingen roll vad de än är som jag har druckit så lämnar jag alltid något kvar.
Måste ha symmetri i allt jag gör, hatar osymmetri.
Kan inte placera saker i mitten av ett rum, allt ska helst vara utmed väggarna.

När man börjar rabbla upp sina egenheter så låter dom flesta som att dom är knäppa i huvet :3freak

Jag måste kolla om jag låste dörren... ibland mer än en gång. :3freak

Oftast på jobbet dock, och det är förmodligen för att jag låser dörren så ofta så det har blivit rutin, dämed tänker man inte på vad man gör när man låser och glömmer således om man låst eller inte.

Lägger aldrig nyckel på bordet!
Spisplattorna av!
Krossad spegel = otur!
Fan hörde jag nått mitt i natten, är det nån tjuv i garaget? Rusar upp i hundra knyck bara för att märka att det inte var nått.
osv.

Kollar alltid i byschans fönster utanför huset från sovrumsfönstret innan jag kryper ner.
Har aldrig stått nån lr nått konstigt där men f*n vet, nån gång gör d kanske d! :skrämd

Jag satt å läste tråden å tyckte att ni var knäpp i skallen med era tvång, så har jag suttit å bitit på en glasspinne så jag har ont i tänderna... glassen tog slut för 10 minuter sen. Så gör jag jämt :gnissla

Just fan när jag står på höga höjder utan några räcken eller övrig säkerhetsanordning så får ja lust att hoppa... :)

tvångstankar o tvångstankar...
Jag känner för att dela ut roundkicks på långa personer, bara för att se om man räcker upp :lol

Skulle då inte prova :ätapiller

Sen har jag ett xtremt begär av Pucko när jag är bakfull :va

Ni är sjuka i huvet.

Försök bli normala istället....

Annars är det nog inte så mycket, om man inte räknar med att jag alltid lyfter toaringen med foten på snuskiga offentliga muggar.[/QUOTE]

Den kör jag också med.
Vidrigt att ta i "offentliga" ringar!

MVH Martin

Jag är pedant, allt måste stå perfekt. Jag kan vrida och flytta millimeter på tex ljusstakar, fjärrkontroller, saker i badrumsskåpet, mm.

När jag är på höga höjder undrar jag hur det känns, om man skulle hoppa.

EDIT /En sak till/

Jag har en läggning till exklusiva saker, jag skall alltid ha det värsta, det ovanliga, vill inte vara en i mängden...

Last edited:
Skönt att höra att man inte är ensam om att ha konstiga tvågs syndrom. *skrattar*
Dricker aldrig det sista ur en flaska.
"knackar" alltid på ölen innan jag öppnar den.
Låser ALLTID bilen överallt.
Har gärna jämna siffror på volymstaplarna på te x stereon osv.
Eftersom jag är så glömsk måste jag kolla minst 3 gånger innan ja åker nånstans att jag har allt med mig. (9 gånger av 10 glömmer jag nåt i alla fall) *skrattar* Jaaa visst är man knäpp..... :tungan :banana

Sedan jag sommarjobbade på Securitas rycker jag vansinnigt i alla dörrhandtag för att kolla att det är låst, det spelar ingen roll att jag vet att det är det. Om jag tänker på något annat när jag låser och senare funderar på om jag låst så mår jag dåligt. :död

Skönt att det är fler som har "konstigheter" för sig :3freak
Jag kan inte ha folk bakom ryggen...sk-t läskigt!!!!! :fatta!
Inte ta på vissa material... frostat glas...sammet..etc.. :va

Kan nojja upp mig för saker som kan antyda att det skulle vara på det sättet.
Har väl en livlig fantasi men när den sätter igång så skenar det iväg nåt grönj*vligt.

Jag säger alltid emot folk som säger korkade saker. Min flickvän hatar det och jag kan inte låta bli. Räknas det?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti