Var precis på uråsa i växjö och såg ca:15 sporthojar.Den som var snabbast var r1-00 10:48.Slutfarten var 210-215 om jag inte minns fel.Jag blev lite förvanad på killarna med k4-k5 som körde strax under 11.(10:89).Jag vet att de hänger mycket på föraren också och därför undrar jag vad hade ni för bästa tid och med vilka hojar när ni körde.
Aah hittade

Eller, jo, både och. Någon tid har jag inte på min hoj, det finns aldrig någon tidtagning i industriområdena...