duccen900ss
Sportscam.se 4 life!
NÅ????

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

duccen900ss skrev:NÅ????![]()
![]()
![]()
![]()
2fast4hjo skrev:kan inte tecknas av personer som är över 25.
Pm:a om du/ni vill veta mer.
benkar skrev:Här finns det någon diskussion om olycksfallsförsäkringar vid bankörning: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=67256 Och en lite allmänt om olycksfallsförsäkringar: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=73508
Själv så har jag tecknat någon via jobbet.
/B
chili skrev:Får man fråga varför du undrar?
Mc-åkningen ju bare en av tusen anledningar till en sådan försäkring.
duccen900ss skrev:Präxis! För att If där jag har mnin hemförsäkring har motorsport undantaget i sin olycksfallsförsäkring... :kocko

chili skrev:Finns för vuxna också![]()
chili skrev:Jag tror inte någon olycksfallsförsäkring täcker tävligskörning - tror dock att det ingår i licensen man har för att få tävla.![]()
Facket är till för sossar som vill att andra ska göra saker åt sig, men när det händer något så är facket inte mycket att luta sig emot.. so fuck facket.erik skrev:Brukar gå att få förmånliga fritids/olycksfallsförsäkringar via facket. Ofta både bättre och billigare än de man tecknar som enskild person. Min kostar c:a 400 kr/år och täcker allt utom det som händer på jobbet för då gäller företagets försäkring.
crashtestdummy skrev:Facket är till för sossar som vill att andra ska göra saker åt sig, men när det händer något så är facket inte mycket att luta sig emot.. so fuck facket.
försök inte din lilla sosse...erik skrev:Jag är inte så fackpositiv heller men det blev så när jag gick med i a-kassan... Sen att jag får en bra försäkring till förmånligt pris gör ju inte saken sämre...

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |