Vad har jag gjort?

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
Gått och beställt mig en Husaberg 650FS -06!! Har trånat länge nog nu och idag gjorde jag slag i saken! Kunde bara inte låta bli! Leverans nästa vecka! Ska bara skaffa kortet...:) Nära nu!

Bifogat

• 2218186574.jpg
    2218186574.jpg
    25.7 KB · Visningar: 107
Perfekt till sommarn, grattis :tummenupp får man väl säga.

Håller också på att ta mitt kort, ska köra upp om 4 veckor:)

Du kommer nog inte bli besviken på trycket:hihi speciellt om det nu är din första hoj.

Grattis till en grym maskin, se till att ta hand om den nu bara så vi slipper fler "minhusarasade"-trådar! ;)

Lycka till med kortet! :)

Grattis till en grym maskin, se till att ta hand om den nu bara så vi slipper fler "minhusarasade"-trådar! ;)

Angående undethållet kommer det absolut inte att bli något problem, jag är en riktigt duktig jävel på puts och studs!

Grattis...... Kör försiktigt....

2910670 Grattis till en grym maskin, se till att ta hand om den nu bara så vi slipper fler "minhusarasade"-trådar! ;)

jag känner mig träffad :rodnar
fast jag har ju bara kört 2 km med min :hihi

kör upp den 8 maj

Grattis till en grym motard :)

Gått och beställt mig en Husaberg 650FS -06!! Har trånat länge nog nu och idag gjorde jag slag i saken! Kunde bara inte låta bli! Leverans nästa vecka! Ska bara skaffa kortet...:) Nära nu!

Härligt, ska du på med något lullull som typ helsystem/slipon oxå? Kan bara säga att den går bra orginal men jag har just monterat och bestyckat om min med ett nytt Akra helsystem och då blir den bara ÄNNU grymmare:tuttar :tuttar Grattis till hojen:tummenupp

Härligt, ska du på med något lullull som typ helsystem/slipon oxå? Kan bara säga att den går bra orginal men jag har just monterat och bestyckat om min med ett nytt Akra helsystem och då blir den bara ÄNNU grymmare:tuttar :tuttar Grattis till hojen:tummenupp

Vad kör du med för bestyckning?
Inte för att det har något med tråden att göra men :)

Vad kör du med för bestyckning?
Inte för att det har något med tråden att göra men :)

190 i huvud och 42 i lågfart:tummenupp Dessutom en annan nål (inte samma som den man använder vid orginal ostrypt) som jag inte vet på rak arm vad den heter och den ska vara i sjätte läget uppifrån, dvs näst längst ner!!

Denna sommar tänkte jag få så mycket åktid som bara är möjligt, men det är klart att jag har kikat på både det ena och det andra!!! Finns mycket godis! Den så kallade svart/vita "plasten" skulle sitta fint....;) Men som sagt så kommer det isåfall att ske när hojjen ställs in för vintern. Någon som har tips på när det gäller just nyköp? Att tänka på t.ex..? Mvh Sebastian

Lyfter tråden lite med en fråga, levereras hojjen strypt? Har läst på något inlägg om något så konstigt som 6kw i regg.pappren?? Stämmer verkligen detta?

För att kunna få dem igenom homologering för LV-bruk.
Med full effekt skulle de låta för mkt. Tror det är enda orsaken.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT