Vad har hänt?!

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Ja vad har hänt med det här forumet?!.. kan inte folk längre söka på den informationen de vill ha innan dom startar en ny tråd? Jag som säkert många andra börjar ledsna på att trådar som: vilken 125`a?, körkort mfl, kommer upp HELA tiden! okey man ska inte dömma hunden efter åren men dom som startar trådarna kan iallafall SÖKA lite innan de startar trådarna... Nu under senaste tiden tycker jag iallafall att detta problemet har ökat ENORMT, var varannan dag poppar det upp en ny tråd som fråger efter exakt samma sak som många andra trådar finns redan. Själv tycker jag att folk under kategorin 125cc måste skärpa er!! :huvet

-------------------------------------------------
längtar efter sommar, sol, värme, och många mc timmar...!

Instämmer. Verkar ha ploppat in mycket nytt folk på 125forumet under dec-feb. Kan man inte lägga in en TJOCK text i registreringsgrejset som förbjuder att man lägger upp någon tråd som "vilken hoj?" "kk" osv.? Alla svar lär ju ha skrivits flera gånger redan.

Först och främst, skriv in i reglerna att det är förbjudet med trådar av den typen, sen kan man kanske lägga in en sticky om körkort och rensa upp där det finns info om olika hojjar och göra den bättre.
/Ludde

Hade det funnits en aktiv moderator hade den lagt upp en sticky med stora feta bokstäver om vad som gäller för de nykomna.

cRoC skrev:
Hade det funnits en aktiv moderator hade den lagt upp en sticky med stora feta bokstäver om vad som gäller för de nykomna.

Det finns ju en sån sticky :) Men den kunde utvecklas en aning..

Verkar som det började strax efter att jag startade min ''vilken hoj'' tråd men den var iallafall lite mer begränsad då jag beskrev vad jag ville ha.
Efter de så lärde jag mig använda den fantastiska sökfunktionen....

Undrar om man kan banna trådar med vilken hoj i överskriften

edit: jag måste sluta spamma :rolleyes:

Varför inte göra nått åt saken ISF?

Skriv ihop en fet guide/FAQ om körkort, och be EBS göra den till en sticky, sen gör du en om vilken 125a som passar för olika folk, ber han klistrar den med, då kan alla nya kolla där, så slipper dom starta nya trådar... :)

Jag håller med, det har blivit lite väl många sådana trådar nu på senaste, men sitt inte bara o klaga, utan ansträng er o gör nått åt saken om ni tycker det är jobbigt med den typen av trådar!! :)

Jag hjälper gärna till med vilken hoj folk ska välja, om körkortet kan jag dock inte hjälpa till... Håller själv på o övar teori nu...

Lovar och svär på att INTE lägga upp trådar om "vilken 125a" och "hur tar man KK" här på forumet... Amen :Bugar

nicke, tzr125: Vad säger du? Inte värt o anstränga sig ltie för o bli av med det, om du tycker det är jobbigt?

Jag kan hjälpa till med tråden om vilken 125a man ska välja isf... Men jag lider inte av det nu... Ni som lider av det får ta tag i det isf, för ni lider av det... :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti