Vad har hänt med sporthoj?!

Status
Ej öppen för fler svar.
Men grabbar!!!
Har gör en stackars brewd sina taffliga oseriösa försök att få tråden att spåra ur, men vad händer? :(

ett gäng seriösa grabbhalvor med hög moral, ser till att tråden återgår till sitt seriösa gnällande... :huvet :arsele :mad:
Jag ger upp...
Sluta gnäll kvinna!!! :tummenupp

Är det färdiggnällt nu?

Jag föreslår att vi alla lägger vår energi på att läsa och berika de trådar som faktiskt har lite substans.

Last edited:
Är det färdig gnällt nu?

Jag föreslår att vi alla lägger energi på att läsa och berika de trådar som faktiskt har lite substans.

Inte för att jag vill gnälla, men skriv-i-hop-ffs! :tungan

särskrivning verkar vara gemene mans handikapp nuförtiden....

Det enda som jag tycker är tråkigt är att så många börjar kalla det för moralhoj och liknande, gapa om moralkärringar och att det var bättre förr. De flesta av dom som skriker högst var ju inte ens medlemar förr. Ju nyare man är desto mer vet man o desto högre gapar man. Det har under hela tiden jag varit medlem alltid funnits olika läger angående det är ok att brazza satan överallt, eller om man ska visa hänsyn i trafiken. Det är u inget konstigt, det är flera tusen medlemmar och allt vi har gemensamt är att vi gillar att köra hoj, men det innebär inte att jag håller med varenda tomte som säger/skriver något idiotiskt.
Som jag ser det så är det de som gnäller som skapar den dåliga stämningen.Det bästa vore väl att bara logga ut om man tycker att det är för mycket moralkärringar här

Det enda som jag tycker är tråkigt är att så många börjar kalla det för moralhoj och liknande, gapa om moralkärringar och att det var bättre förr. De flesta av dom som skriker högst var ju inte ens medlemar förr. Ju nyare man är desto mer vet man o desto högre gapar man. Det har under hela tiden jag varit medlem alltid funnits olika läger angående det är ok att brazza satan överallt, eller om man ska visa hänsyn i trafiken. Det är u inget konstigt, det är flera tusen medlemmar och allt vi har gemensamt är att vi gillar att köra hoj, men det innebär inte att jag håller med varenda tomte som säger/skriver något idiotiskt.
Som jag ser det så är det de som gnäller som skapar den dåliga stämningen.Det bästa vore väl att bara logga ut om man tycker att det är för mycket moralkärringar här

Ja att man gnäller kan skapa dålig stämmning på forumet!
Men forumet heter sporthoj.com
Tyvärr tror jag att det för att det är det är för många som har följt ditt råd och loggat ut som har gjort att forumet e mindre kul?
Men det e kanske tidens tand?
Det e kanske slut med sporthojar! Och att man kan lägga en burnis utanför donken!!
Nu står moraltanterna och skriker att det e inte ok!
Det e inte ok och åka 30plus på bulten!
Kanske dags att döpa om sporthoj.com till något annat?
"Vi som vill glida runt o hålla hastigheten och alldrig bryta mot lagen.com"

Ja att man gnäller kan skapa dålig stämmning på forumet!
Men forumet heter sporthoj.com
Tyvärr tror jag att det för att det är det är för många som har följt ditt råd och loggat ut som har gjort att forumet e mindre kul?
Men det e kanske tidens tand?
Det e kanske slut med sporthojar! Och att man kan lägga en burnis utanför donken!!
Nu står moraltanterna och skriker att det e inte ok!
Det e inte ok och åka 30plus på bulten!
Kanske dags att döpa om sporthoj.com till något annat?
"Vi som vill glida runt o hålla hastigheten och alldrig bryta mot lagen.com"

http://forum.svmc.se/content.php

Jag körde en riktig goding en gång, det var ett jävla äventyr.

Osäker på om hon skulle uppskatta att bli kallad hoj bara.

Äventyrshoj, lite som folk som köper en defender och det första dom gör är att montera snorkel.

Jag har inte monterat snorkel men det skulle faan behövas ibland!

Sen ser jag för övrigt samma tendens i den här tråden som i alla andra trådar. Kolla folks profilbilder. Det är BARA sporthojåkare som klagar. Drama queens....... Skriv något vettigt istället. Dom enda som skriver bra prylar i den här tråden är ju tjejerna. Och jag vet inte HUR många gånger (manliga) sporthojsåkare på forumet vräkt ur sig att tjejer inte har på en motorcykel att göra. Guess what. Det har dom.....! :)

Sen ser jag för övrigt samma tendens i den här tråden som i alla andra trådar. Kolla folks profilbilder. Det är BARA sporthojåkare som klagar. Drama queens....... Skriv något vettigt istället. Dom enda som skriver bra prylar i den här tråden är ju tjejerna. Och jag vet inte HUR många gånger (manliga) sporthojsåkare på forumet vräkt ur sig att tjejer inte har på en motorcykel att göra. Guess what. Det har dom.....! :)

Min son.......

Ny dag nya tag. Nu fokuserar vi på att få SH roligare där alla bidrar.

Stänger nu tråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...