Vad har hänt med Nr:18??

@Jalle: Om du visste hur mycket brudar man får inom frisöryrket hade du lämnat in polisbrickan fortare än du hinner säga syltmunk. Det var lite faktafel i reportaget, sprickan var i höger spegel.

Det som förvånar mej mest är frågan vad det egentligen var du letade efter när du hittade den annonsen. Som stadgad familjefar och dessutom polis var jag förvissad om att du slutat besöka damer med tvivelaktigt rykte. Verkar som att man blir tvungen att kontakta dina kollegor på sedlighetsroteln med ett litet tips. Mia kommer väl inte heller att behöva fundera över hur hon fick den där slängen av klamydia i höstas, det ger sej ju automatiskt nu....

@Jalle: Om du visste hur mycket brudar man får inom frisöryrket hade du lämnat in polisbrickan fortare än du hinner säga syltmunk. Det var lite faktafel i reportaget, sprickan var i höger spegel.

Det som förvånar mej mest är frågan vad det egentligen var du letade efter när du hittade den annonsen. Som stadgad familjefar och dessutom polis var jag förvissad om att du slutat besöka damer med tvivelaktigt rykte. Verkar som att man blir tvungen att kontakta dina kollegor på sedlighetsroteln med ett litet tips. Mia kommer väl inte heller att behöva fundera över hur hon fick den där slängen av klamydia i höstas, det ger sej ju automatiskt nu....

:D Hohoohooo.... Game On!

Åååhhh, riktigt lågt ska du gå också....SNUT?:mad:
Du vet så j*vla väl att jag har släpat mig iväg till gruvan varje morgon i 24 år nu, samma skift som Bengt, Axel, Örjan och Ronny, samma j*vla cykel och samma j*vla matlåda, må-fre + extraskift i Malmö hamn på helgerna (nej, inga ryska sjömän - truckkörning!). Det närmsta jag kommit polisen är när vi slog dem i Korpserien i rinkbandy, -87.

Vad gäller damer med tvivelaktigt rykte så stämmer det faktiskt att jag inte slutat besöka dem, min sambo får ett besök var tredje månad.......

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...