Vad har hänt med Mick Mars?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jämför den här videon http://www.youtube.com/watch?v=KgyrgbQ13HE, med t ex. DVDn "Carnival of Sins" som gjordes 2005 (?).

Kika på mr Mars förr och nu. Förut var det fullt ös men nu ser det ut som någon limmat igen läpparna på karln och givit honom en spruta som gjort honom stelare än Nils-Erik 85.
Nog för att åldern spelar ut sin rätt men det ser ut som han gjort något radikalt. Knark, sprit. Vad :confused:

Vem fan är Mick Mars? :arsele

edit. Grabbar i cykelbrallor som spelar rock´n roll är inte så speciellt i min värld. :D

Last edited:
Jonathan. skrev:
2537848 Jämför den här videon http://www.youtube.com/watch?v=KgyrgbQ13HE, med t ex. DVDn "Carnival of Sins" som gjordes 2005 (?).

Kika på mr Mars förr och nu. Förut var det fullt ös men nu ser det ut som någon limmat igen läpparna på karln och givit honom en spruta som gjort honom stelare än Nils-Erik 85.
Nog för att åldern spelar ut sin rätt men det ser ut som han gjort något radikalt. Knark, sprit. Vad :confused:

Mr Mick Mars lider av någon bensjukdom, så därav kan han inte ge lika mycket nu som för 18 år sedan. Lägg sedan till det hårda rocklivet:yoparty

Tyckte han gjorde ett bra jobb på SRF förra året:yoparty :yoparty

Peder Rosberg skrev:
2537884 Mr Mick Mars lider av någon bensjukdom, så därav kan han inte ge lika mycket nu som för 18 år sedan. Lägg sedan till det hårda rocklivet:yoparty

Tyckte han gjorde ett bra jobb på SRF förra året:yoparty :yoparty

Aha. Där ser man, vilken jäkla otur. Dock heder att han ändå fortsätter! :tummenupp

SRF ?

Jonathan. skrev:
2537890 Aha. Där ser man, vilken jäkla otur. Dock heder att han ändå fortsätter! :tummenupp

SRF ?

Sweden rock festival.
Kan rekomendera det om du inte besökt innan:tummenupp sjäv har jag vart där 9 gånger:yoparty

Peder Rosberg skrev:
2537897 Sweden rock festival.
Kan rekomendera det om du inte besökt innan:tummenupp sjäv har jag vart där 9 gånger:yoparty

Såklart. Ja dit kanske man skulle släpa sig nån gång.
Vilka ska lira nästa gång ?

Rocky skrev:
2537862 Vem fan är Mick Mars? :arsele

edit. Grabbar i cykelbrallor som spelar rock´n roll är inte så speciellt i min värld. :D

Kanske inte så konstigt, när dom grundades när du va ett år.
Men jag är övertygad om att du känner till orkestrar som inte jag gör:tungan

Peder Rosberg skrev:
2537918 Här finns all nyttig information:tummenupp

http://www.swedenrock.com/frameset.cfm

Thanx. Den där lilla uppsättningen var dock föga upphetsande. Det sägs iof att det ska vara ös när Hardcore Superstar lirar. Stämmer ?

Rocky skrev:
2537921 Men den funkar mannen, tro mig! :D

Om man vill få svar av skäggiga, illaluktande män i lädertrikåer så fungerar det säkert. Men alla är vi olika, inget att skämmas för :tummenupp

Last edited:
Jonathan. skrev:
Om man vill få svar av skäggiga, illaluktande män i lädertrikåer så fungerar det säkert. Men alla är vi olika, inget att skämmas för :tummenupp

Ja Mick Mars har dödat min Pm-box på sistonde.....:rolleyes:

Valen skrev:
2537938 Nejdu, vill du se något riktigt töntigt, titta in här:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=137008

F.ö. var väl Mars den riktigt lugna av Crue. De andra grabbarna körde rätt hårt med övriga L.A-band men Mars var rätt tillbakadragen.

:hihi

Jo, den uppfattningen har jag med fått. Men likaså verkar han vara väldigt underskattad med. Det är mycket sällan man hör något från/av honom. Det är mera "Tommy Lee i ny porrfilm med Pamela Andersson" etc.

Jonathan. skrev:
2537953 :hihi

Jo, den uppfattningen har jag med fått. Men likaså verkar han vara väldigt underskattad med. Det är mycket sällan man hör något från/av honom. Det är mera "Tommy Lee i ny porrfilm med Pamela Andersson" etc.

Japp, fast Mars stod väl alltid lite bakom Sixx & Lee. Förbaskat rolig L.A-rock på den tiden det begav sig.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg