vad har hänt med forumet?

Swedie skrev:
hehe okej gubbs, ska ta och titta på det här ikväll å kanske få fram en bättre färgfördelning å sånt.

Mavve och GSXR1100R, skicka upp en s.k skärmdump av hur det ser ut på eran skärm så ska jag försöka fixa det .. för just nu vet jag inte vad ni menar.. Visste kör ni 640x480 så kommer ni få problem med att allt ej visas på skärmen. 800x600 ska dock vara ok....

Själv tycker jag en sånhär blandning av färgerna gör det lite lättare på ögona och det blir en mjukare "känsla" på sajten. Fast iofs, kan ju välja andra färger att kombinera.

NY SERVER NÄSTA VECKA!!!! JUST NU TESTAS DEN! DEN KOMMER BLI MYCKET SNABBARE! :tummenupp
Jag kör 1224-768 men det funker inte, texten längst ut på högra hörnet går inte att läsa

Swedie skrev:
Mavve och GSXR1100R, skicka upp en s.k skärmdump av hur det ser ut på eran skärm så ska jag försöka fixa det .. för just nu vet jag inte vad ni menar.. Visste kör ni 640x480 så kommer ni få problem med att allt ej visas på skärmen. 800x600 ska dock vara ok....

Har ju också lite problem med det där.. Ska se om jag lyckas få upp bilden nu då.. Isf syns det litegranna iaf... :rofl

Edit: wehee, det gick ju!! Hade en bättre bild, men det var visst för stor... :rofl

Bifogat

• untitled1.JPG
    untitled1.JPG
    138.3 KB · Visningar: 46
Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...