Don Danielsan skrev:Hur många kör bara 300 mil... själv körde jag 1150 mil förra säsongen, och kanske 800 mil säsongen innan. Iofs bor jag i Skåne så säsongen är ju något längre här.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Don Danielsan skrev:Hur många kör bara 300 mil... själv körde jag 1150 mil förra säsongen, och kanske 800 mil säsongen innan. Iofs bor jag i Skåne så säsongen är ju något längre här.
HanneZ skrev:Ja, gamla R1:an står helt galet högt i pris på blocket. Kompisen har letat lite smått ett tag nu och har inte hittat nån vettig under 50.
Min kostade lika mkt i försäkring 2004 som i år, ändå stod dom mycket lägre i pris då.Badger skrev:Inget konstigt, styrs av utbud och efterfrågan. På dessa äldre cyklar och äldre r1: så är ägandekostnaderna lägre pga försäkringen.
Tillhör själv den kategorin som kika på ägandekostnaden (och jag tror att de är rätt många)
HanneZ skrev:Min kostade lika mkt i försäkring 2004 som i år, ändå stod dom mycket lägre i pris då.
^Mats^ skrev:Verkar som om det lönade sig att köpa sin r1 i höstas för 40k![]()
Marvin750 skrev:
yonsson skrev:Du har ingen flickvän eller? Jag snittar 350mil/säsång
![]()
JonaZ skrev:Sålde min R1 03 me 2000mil på mätaren slut bakdäck slut bromsar fram samt att den skulle på 2000mila service för 80 000:- förra året.Snacka om bra affär...
Lam-Kaka skrev:Bor i jämtland o snittar 1000-1200mil per år. Ibland undrar man om vissa har hoj bara för att de ska ha och possera med eller ha som prydnad o ej använda grejerna.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |