Vad har du.......

capoeira-R1 skrev:
Det jag menade var att det är oftas feminister som tar illa vid sig av en stenhärlig brud i bikini (hon har faktisk bikini på sig och är inte naken).
;)

Jag är feminist. Jag tar inte åt mig. Jag är tjej själv. Är stenhärlig. Är inte lika snygg i kroppen som damen i din avatar.
Men jag är den tuffaste tjejen i mitt bostadsområde på min 400.a :fakta

Bikerbitch skrev:
Jag är feminist. Jag tar inte åt mig. Jag är tjej själv. Är stenhärlig. Är inte lika snygg i kroppen som damen i din avatar.
Men jag är den tuffaste tjejen i mitt bostadsområde på min 400.a :fakta
Ingen tvekan att du är stenhärlig och tuffast vad jag menade med feminist var faktisk killarna här som blev störda på min avatar. :o

capoeira-R1 skrev:
Ingen tvekan att du är stenhärlig och tuffast vad jag menade med feminist var faktisk killarna här som blev störda på min avatar. :o

Åhå. Då snackar vi andra bullar.
Så länge inte moderatorerna blir griniga så tycker jag man ha kan ha vilken avatar man vill. Jag ska nog fixa en ny snygg onanist javisst avatar till sommaren :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
Åhå. Då snackar vi andra bullar.
Så länge inte moderatorerna blir griniga så tycker jag man ha kan ha vilken avatar man vill. Jag ska nog fixa en ny snygg onanist javisst avatar till sommaren :rolleyes:
C upp med bigbro han är snabb på att censurera :D

capoeira-R1 skrev:
C upp med bigbro han är snabb på att censurera :D

Ingen fara. Min onanist javisst avatar har variut uppe förut.
Men den kanske kommer i sommar igen i ny skepnad :hej
Mattias vågar inte vara jeklig emot mig, då tvingas han åka bakpå min 400.a när jag kör den! :crash

Min fröken heter AMY , det står så på regplåten.

Jag funderar på att döpa dunderkissen till Sleipner....

"Odens åttafotade häst, grå och snabbfotad - den har rykte om sig att vara den snabbaste hästen i världen och rusar fram över både land och vatten och genom lufthavet. Den föddes av Loke som förvandlat sig till ett sto, fadern är hingsten Svadilfare. Det förhållandet att Sleipner framställs som åttafotad kan naturligtvis vara en metafor för att uttrycka hästens snabbhet. Mer troligt är emellertid att den har sin modell i de sibiriska shamanernas snabba hästar som ocksa kan besöka himmel och underjord och som har åtta ben."

Storhetsvansinne? :rolleyes: :D

capoeira-R1 skrev:
döpt din hoj till och varför???

Min Retta är döpt efter henne (jag tror inte att någon förklarning är nödvändigt)

Varför censur om hon har BH? :confused:

Min hoj heter ZXR950R

750RR

John skrev:
Min första hette Josefin, tack vare regplåten JSF.
Senaste hette Mupp, för regplåten MYP. :D

polaren har DYK så jag funderar på att klistra dit ett E så att det blir DYKE = flata om jag inte kommer ihåg fel.

Jag funderar på att officiellt döpa min hoj till Churchill, efter Winston Churchill, dom har lite samma uppsyn och samma modersland :).

Men om man skall döpa hojen baserat på vad regnummret börjar med så vetefan, mitt regnummer börjar nämligen med ordet SNO... Känns jobbigt att åka runt med en uppmaning till alla hojtjuvar, får man byta regnummer om man inte är nöjd? :)

Har inte tänkt på att döpa den förut....men om jag måste så blir det "XTratrötter" efter TTR:en som ju heter tröTTer.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT