Vad har du vunnit som mest?

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Skulle vara intressant och se vad folk har vunnit som mest på lotto, triss etc..... Jag hör till dom som inte spelar på trav och måltips o dyligt....
Har för mig att det är 75 spänn på triss.... Och runt 200 på lotto, som jag vunnit som mest :banana .... Så att jag har då inte gått plus på spel direkt....

Är det bara spel av -EV typ som gäller eller? Alltså alla spel med ett negativt väntevärde (spel som förlitar sig i det närmaste helt på tur).

Har vunnit 369.000 + 30.000 + 11.000 kr på V75. :)
Första delades dock på 8 och det andra på 3, men jag och en till gjorde iaf systemet varje gång.

Nu är pengarna slut, men kuligt var det. :yoparty

ett par tusenlappar på unibet.... 1 x 2 herrejävlar! :banana

jag vill inte tänka på hur många tusenlappar jag har spelat bort.. :huvet

acura skrev:
2263622 Är det bara spel av -EV typ som gäller eller? Alltså alla spel med ett negativt väntevärde (spel som förlitar sig i det närmaste helt på tur).
Alla spel kan vi ta upp här.....Bara jag som spelar på ren o skär tur, p.g.a. att jag hatar trav och inte är någon sport-fan....Vilket utesluter måltips etc.

Har en gång lyckats få in en dubbel på Valla, precis när dom började med dagens dubbel. Antagligen vann jag för att jag läste fel i programmet, så jag trodde jag hade spelat på andra hästar. Satsade min sista 20-lapp (spik i första o två i andra)o fick in den på 200ggr...det kändes minst sagt KUL. :banana

13 rätt på stryktipset gav 33.000. Tyvärr var vi 4 att dela.

15.000:- på oddset (slutresultat smfinalen mellan Björklöven å Färjestad (tror jag att det var) nån gång på 80-talet.

1000 pix på triss och x antal oddset.

Åh så -400kr i månaden hos Länsförsäkringar i det årliga försäkra-din-hoj-lotteriet! :tomten

75 kr på triss och och högvinster på lotto 17kr, 21kr, 23 kr osv men snart så kommer storvinsten :rolleyes:

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back