Vad har du i ditt skåp på jobbet?

Har också två skåp.

Skåp 1. Mina vardagliga kläder/skinnstället (som jag kommer och går i), en mössa som jag glömt från vintern. En mp3-spelare och ett par hörlurar.
Samt en hjälm som ligger på skåpet med hakremmen fastklämd i dörren.

På utsidan har jag en vanlig handduk och en mindre handduk (för att torka fötterna samt stå på)

Skåp 2. Mina jobbarkläder, just nu: 3st skjortor. 1 t-shirt och ett par byxor. Ett gäng handskar (gick och räknade, 13st), 5st uppsättningar hörselproppar, två par hörselkåpor, ett uppladdningsbart AAA batteri (som är tomt), en batteriladdare, två st tomma AAA batterier, ett par hörlurar till mp3 spelaren, en trasig mp3 spelare, ett beslut om att de får skicka mitt dopingtest till arbetsledaren om det skulle behövas (alla nyanställda kollas), två tuschpennor modell större, en tuschpenna modell mindre och tre st bläckpennor. Tror säkert jag har glömt nått men det är vad jag kommer på nu..

Edit: Det tog ca 5min att få skåpen. Samt har jag två skåp till fast där fylls bara arbetskläder och handukar på..(de är små..)

Last edited:
He he, jag var tvungen att inventera mina skåp för att kunna svara på detta :näsblod
I skåp ett av tre: 8 par långa arbetsbyxor, 3 par kortbyxor, 31 st t shirts blandat varsel och vanliga, 5 piké tröjor 15 par strumpor, div papper.
I skåp 2 av 3: Mina vanliga käder jag hade till jobbet samt ännu mer lös papper.
I skåp 3 av 3: Vinterkäder, Regnkläder, Skor, Stävlar och massvis med handskar.

Hmm har samlat på mig en del, undrar vad jag skall ha detta till när jag
ändå bara häckar på ett kontor :gnissla

Xyron skrev:
2298998
Samt en hjälm som ligger på skåpet med hakremmen fastklämd i dörren.

Väldigt mycket "jag går i 9:an och får köra moppe" Men det är inte många skåp man får in hjälmen i å andra sidan. Speciellt inte om man vill få ut den igen :va

Jag får nog inget skåp på mitt nya jobb, kanske en låda i ett fult kontorslandskap :(

anja skrev:
2298801 Idag, efter nästan 2 ½ år på jobbet, blev jag betrodd med ett eget skåp i omklädningsrummet. Jag hade inte ens bett om det.

2 ½ år för att få ett skåp? :va

Jag fick skåp efter en vecka och då är jag bara sommarjobbare.

Jaja, fyllde det varje morgon med skinnstället, handskarna, stövlarna, ryggskyddet och en väska. Hjälmen fick ligga under skåpet.

Annars var där bara arbetskläder och en handduk.

Skåp och skåp... jag har en garderob på mitt kontor.

Där har jag ....

3-4 par skor (olika skor för olika händelser som kan inträffa..)
En fleece-tröja
En necessär innehållande alltmankanbehöva
En handduk
Några tomma plastpåsar
Mina ytterkläder (om jag är där)
Några galgar
En gigantisk svart dildo (ja, herregud. en tackohejpresent från ett tidigare jobb. Den ligger där för att folk vill alltid låna den till möhippor/svensexor och dylikt. Säger de iaf.)
En filt

duckie skrev:
2299966 Skåp och skåp... jag har en garderob på mitt kontor.

Där har jag ....

3-4 par skor (olika skor för olika händelser som kan inträffa..)
En fleece-tröja
En necessär innehållande alltmankanbehöva
En handduk
Några tomma plastpåsar
Mina ytterkläder (om jag är där)
Några galgar
En gigantisk svart dildo (ja, herregud. en tackohejpresent från ett tidigare jobb. Den ligger där för att folk vill alltid låna den till möhippor/svensexor och dylikt. Säger de iaf.)
En filt

vad har du filten till?

En labbrock, ett par gummistövlar och regnkläder.

Har 2 skåp, fick dom direkt när jag började.
Finns bara damm i dom numera, allt annat har hittat en ny hemadress :hihi

Eller jo, 80 tals stylade klädgaljarna hänger kvar, dom ville inte ens soppåsen ha...

Alx skrev:
2299272 Väldigt mycket "jag går i 9:an och får köra moppe" Men det är inte många skåp man får in hjälmen i å andra sidan. Speciellt inte om man vill få ut den igen :va

Jag får nog inget skåp på mitt nya jobb, kanske en låda i ett fult kontorslandskap :(

Hellre lite "jag går i 9an och får köra moppe" isället för att jag skulle bli av med den. Visst tror inte att någon på jobbet skulle ta den men hellre det säkra före det osäkra..

Jag har också två stycken skåp. Dom hänger i mitt lilla bås i detta kontorslandskap... I dom har jag inte så mycket... En pärm, några papper... Och ett gäng burkar som väntar på att få pantas.
Från och med imorgon hoppas jag på att få parkera min hjälm där, kör upp imorgon bitti ju! ;)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage