Vad har du för smeknamn på din hoj och varför?

Skithoj när den inte funkar och motarden när den funkar.

kan säga att den växlar mellan de 2 namnen ofta :hihi

Brumbrum..

:)

Igår startade jag den i garaget.

brum.....brUUUUU!!mmm.

10 cent nysnö idag, bara glömma körning ett tag till :(

Mina hojar får sina namn efter regnumret. Skitjobbigt!
Har en gul 929 med regnr. RML, så den heter Remouladen. Jag <b>HATAR</b>remouladsås. :huvet

Beast.

Efter karaktären i X-men. Han är ett blått muskelknippe men ändå sofistikerad.
Precis som min speedie ;)

Beast.gif

Tack för den! Nu måste jag byta hoj... Du är medveten om att jag inte har råd med det va? :död

Well det var inte jag som började mobba honom! Han är mest älskad av alla hojar nu så varför ta illa upp?

Hoho Shadow etc känner ni igen " och " ;)?

Well det var inte jag som började mobba honom! Han är mest älskad av alla hojar nu så varför ta illa upp?
Precis Couruga, det är en jätte bra hoj, bara för att lilla Malin tar åt sig när de tuffa mc-killarna säger att det är en "tjejhoj" så behöver inte du göra det:D
Hoho Shadow etc känner ni igen " och " ;)?

Har läst den där raden några gånger nu.. gulligt med alla smilys och grejer.. men vad du menar är nog ett mysterium du får förtydliga!:näsblod

Last edited:
Precis Couruga, det är en jätte bra hoj, bara för att lilla Malin tar åt sig när de tuffa mc-killarna säger att det är en "tjejhoj" så behöver inte du göra det:D

Har läst den där raden några gånger nu.. gulligt med alla smilys och grejer.. men vad du menar är nog ett mysterium du får förtydliga!:näsblod

När jag använde " och " runt ordet Bara, så var jag ju inte seriös när jag tycker att han en liten skithoj på endast 600 kubik och att jag skulle må skitdåligt över det.
Får man inte ha ett litet ironiskt smeknamn på sin hoj utan att en kille me "bara" 600 kubik ska känna sig träffad?

När jag använde " och " runt ordet Bara, så var jag ju inte seriös när jag tycker att han en liten skithoj på endast 600 kubik och att jag skulle må skitdåligt över det.
Får man inte ha ett litet ironiskt smeknamn på sin hoj utan att en kille me "bara" 600 kubik ska känna sig träffad?

aha you mean like that!^^

träffad? jag? nej nej nej nej!! haha, jag driver lite om att "du skämtar bort att folk kallar din hoj för tjejhoj".. jag är inte heller seriös för fem öre:D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti