Vad har du för personlighet?

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Ort
Kilsmo
Hoj
Dnepr
Det kan du få ett tydligt och detaljerat svar på som dessutom har mycket högt vetenskapligt stöd. Inget kvällstidningsnonsens, utan ett test som är utvecklat på Karolinska Institutet (Swedish Universities Scales of Personality) och som används i vetenskapliga sammahang. Det görs på nätet, tar bara 20–30 minuter och du kan vara helt anonym.

Genom att fylla i enkäten deltar du (helt anonymt om du vill, som sagt) i en undersökning som jag gör vid Stockholms universitet. Undersökningen syftar till att identifera eventuella samband mellan människors personlighet och upplevelsen av andra människor i sociala situationer.

Det kan vara både intressant och nyttigt att få svart på vitt hurdan man är jämfört med genomsnittet. Vågar/vill du få reda på svaret? :-)

En länk till enkäten:

https://www.surveymonkey.com/s/KYCM8Y8
 
Dryg besvärlig besserwisser med omfattande människoförakt blev svaret....
 
Sånt där är skit för mig, det har en förmåga att döda min självbild totalt.

Det räcker väl att man tror man är bäst.
 
Jag litar på Dina garantier om anonymitet, kära Radare... ;)
Sånt där är skit för mig, det har en förmåga att döda min självbild totalt.

Det räcker väl att man tror man är bäst.
Allt i vetenskapens namn pöjk, allt i vetenskapens namn. På något sätt är det väl skönt att få bekräftat att man uppfyller hela alfabetets bokstavskombinationer? Ja, utom I och Q då, förstås... ;)
 
Last edited:
O.o
Andra delen var ju lite lagom skohornad in i en form. Många av uttalandena hade ju det man skulle gradera ingen som helst relevans... O.o
 
Jag litar på Dina garantier om anonymitet, kära Radare... ;)

Allt i vetenskapens namn pöjk, allt i vetenskapens namn. På något sätt är det väl skönt att få bekräftat att man uppfyller hela alfabetets bokstavskombinationer? Ja, utom I och Q då, förstås... ;)

Min kombination kommer garanterat inte komma upp högre än H.
 
Jag gav upp efter ett tag, det var för mycket frågor. Undrar vad det säger om min personlighet? :)
 
Var det inte en liknande tråd för ett tag sedan som handlade om inställning till barn som togs bort av någon moderator efter några timmar? Den länkade också till en undersökning som jag faktiskt orkade göra.
 
Var det inte en liknande tråd för ett tag sedan som handlade om inställning till barn som togs bort av någon moderator efter några timmar? Den länkade också till en undersökning som jag faktiskt orkade göra.
Vet inte. Var i så fall inget som hade med det här att göra.
 
Hur lång tid tar det innan svarh dimper ner i mail-lådan?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top