Flagga
Tycker om "Bling-Bling"
enhjuling skrev:Lista inga bilder: t10, t28, t29, t39, t200, r310, r320, r380, t68i, t610
gissa var jag har jobbat de senaste åren![]()
Har nog jobbat på samma ställe...

T630

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
enhjuling skrev:Lista inga bilder: t10, t28, t29, t39, t200, r310, r320, r380, t68i, t610
gissa var jag har jobbat de senaste åren![]()
berggren_martin skrev:Den typen av ytliga brudar som skulle rata en för en sån sak går bort i vilket fall. Bara bra att man får dom bortsorterade på en gång![]()
Nu blir det väl OT här...Mavve skrev:Du verkar vara ute o röra på dig ofta märker jag![]()
Hur kan den vara "den ballaste mobilen nu" när den inte ens existerar som köpbar produkt?sunkan skrev:sant.... Men det är inte så konstigt att den inte kommer ut sponsor pengarna börja ta slut så de tar ur egen ficka nu å de e inte billigt!! jag tycker den alla fall helt klart e en av de ballasate mobiler nu...
kajlyl skrev:Jaa det vill jag
fassan har en, och den känns ju lite mer gedigen... men funktionsmässigt är det ju knappt någon skillnad
köp min p900 då, den klarar fan av allt, skulle inte förvåna mig om det går att göra så den kan diska åxåDez skrev:T610, den mobil jag är mest missnöjd med hittils![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |