Vad har du för mobiltelefon?

Gissar att jag är ganska ensam om att ha den här.
En Sagem myX-6.

Slänger med en liten bild som jag tagit med mobilkameran osså...

Bifogat

• sagem.jpg
    sagem.jpg
    21.7 KB · Visningar: 30
  • Bild 0041.jpg
    Bild 0041.jpg
    40.9 KB · Visningar: 103
Neonode

En ny telefon som ska lanseras i sverige den heter neonode och är så grym så ni inte förstår krossar allt motstånd...
den ska komma ut i år 2004 till sommaren är det sagt har jag för mig..
gå i på www.neonode.com för bilder och info om telefonen!!!!

många blir det :tuttar bara 2 av dom som är riktiga,själv har jag egentligen inte nån,har inte haft på 2 år...

Bifogat

• mob.jpg
    mob.jpg
    46.2 KB · Visningar: 75
sunkan skrev:
En ny telefon som ska lanseras i sverige den heter neonode och är så grym så ni inte förstår krossar allt motstånd...
Jag har gett upp hoppet!! jag förhandsbokade en för 1,5år sedan och när den visades för öcer 2år sen så krossa den allt, men idag är den inte särskilt märkvärdig

sunkan skrev:
HAHAHAHAHA!! Humor. Neonode är de senaste årens roligaste mobilhistoria, snacka om upplåst reklamkampanj för ingenting. Telefonerna skulle ju ha levererats för ett år sedan men ännu finns det inte en telefon ute på marknaden. Bara att glömma.

kajlyl skrev:
P800 byter när det kommer en värd att byta till
Det finns det, den heter P900.

Jag har en P800 som jag tappat i golvet så pass många gånger att kristallerna i skärmen nu sakta håller på att rinna bort, självklart har även den jävla luckan lagt av (piggarna trillade bort som på alla andra P800:or) men jag lyckades ragga rätt på en ny lucka. I övrigt en trevlig men stor telefon.

Jag byter när min arbetsgivare ger mig en ny, vägrar lägga massa privata pengar på mobiltelefoner, dom behöver jag till annat :).

Har inte läst tråden.... Men men, har haft en jefla massa telefoner... Den senaste är en SAmsung SGH-T100... Helt röten...

Den bästa jag haft är en Nokia 8210... Å ja, jag har haft minst 18 olika lurar...

:banana

Denna har jag nu men fan vad jag ogillar dessa polyfoniska ljud!
Tror jag tar fram min gamla 3210 igen :banana

Bifogat

• m55.jpg
    m55.jpg
    30.7 KB · Visningar: 36
Har en T610 som krånglat som f*n, en stor och fin sh888 som alltid fungerar, även som kapsylöppnare.
Sen har jag ett mindre gäng nokiatelefoner som ligger och är trasiga :tungan

Jag har en Nokia 6600 nu.. :tummenupp

Efter att ha jobbat som mobiltelefon tekniker har man haft allt och bytt telefon som andra byter kallingar. Nu jobbar man inte med sånt någe mer. Efter att min tjära T68 inte vill vara med längre så har jag bytt ner mej lite- T230 kör jag på nu och är tok nöjd, för vadå jag använder telefonen till att ringa med och skicka något sms ibland.

sunkan skrev:
Haha :) Den var grym när den SKULLE kommit för nåt år sen, nu är det ju inget speciellt längre...Nu säger dom att den ska komma i sommar, jovisst :rolleyes:

sgtpepper skrev:
HAHAHAHAHA!! Humor. Neonode är de senaste årens roligaste mobilhistoria, snacka om upplåst reklamkampanj för ingenting. Telefonerna skulle ju ha levererats för ett år sedan men ännu finns det inte en telefon ute på marknaden. Bara att glömma.
:fakta! Undrar om det inte är den sista kvarlevan ifrån dotcom-döden-eran :confused:

Nåja, har själv en T610a å en T65a i reserv
/F.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti